// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بتسدا در حال استخدام کارکنان بیشتر برای پروژه های جدید است

بتسدا در تازه‌ترین بروزرسانی وب‌سایت رسمی این کمپانی از استخدام برنامه‌نویس در حوزه‌های مختلف خبر داده است. طبق گفته‌ی شرکت بتسدا، کارمندان جدید روی «پروژه‌ای قریب الوقوع» کار خواهند کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ما همگی می‌دانیم که بتسدا در حال ساخت محصولی جدید پشت درب‌های بسته استودیو‌هایش به ویژه دفترهای شرکت در مونترآل و واشنگتن دی‌سی است. با این حال بتسدا مانند گذشته جزئیات کمی را از بازی‌های آینده استودیوهای خود منتشر می‌کند هرچند این موضوع جلوی حدس و گمان طرفداران را برای فکر کردن به بازی های جدید یا شماره‌های بعدی The Elder Scrolls یا حتی Fallout 5 را نمی‌گیرد. اخیرا تاد هاوارد، کارگردان Fallout 4 از نگرانی‌های طرفداران در پی طولانی شدن زمان معرفی تا عرضه‌ی بازی‌ها سخن گفته بود.

امروز اما از روزنه‌های باز درب‌های بسته استودیوهای بتسدا اخبار جدیدی به بیرون درز کرده است. این کمپانی در وب‌سایت رسمی خود از فرصت‌های شغلی جهت استخدام کارکنان جدید برای کمک در «پروژ‌های تازه در آینده‌ای نزدیک»‌ خبر داده است.

تمام چیزی که اکنون می‌دانیم وجود چهار موقعیت شغلی است. دو عدد از این شغل‌ها در استودیو تازه‌ تأسیس مونترآل و دو موقعیت دیگر در واشنگتن خواهد بود. شغل‌ها در رابطه با دو برنامه‌نویس گرافیک‌، یک برنامه‌نویس بازی و برنامه‌نویس موتور‌های بازی است. هرچند نمی‌توان از شرایط منتشر شده جزئیات زیادی را به دست آورد با این حال نکات جالبی در صفحه‌ی هر شغل به چشم می‌خورد.

به عنوان مثال، بتسدا به دنبال استخدام برنامه‌ نویسی با تجربه کار برروی بازی نقش‌آفرینی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها است. با این حال، با مراجعه به جزئیات شرایط استخدام دو شغلِ برنامه‌نویس بازی و برنامه‌نویس گرافیک شاهد ذکر نام دو کنسول پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در کنار کنسول‌های نسل هشتم هستیم. البته آنطور که به نظر می‌رسد استودیو تنها قصد استفاده از اشخاصی با تجربه‌ی بالا برروی نسل‌های گذشته کنسول‌ها را جهت استفاده در کنسول نسل حاضر دارد. با این حال با نگاه به شرایط سایر شغل‌ها شاهد عدم ذکر نام کنسول‌های نسل هفتم هستیم.

از نقطه نظر دیگر جای خوشحالی است که اکنون بتسدا قصد استخدام یک برنامه نویس موتور (Engine) را دارد. هرچند بازی‌های این استودیو همواره از با کیفیت‌ترین محصولات دنیای بازی های ویدیویی محسوب می‌شود با این حال وجود مشکلاتی در انجین بازی‌ها همواره صدای برخی از بازیکنان را در آورده است.

طبق گفته‌های تادهاورد، بتسدا اکنون برروی «سه پروژه دراز مدت» کار می‌کند که یکی از آنها به بزرگی دو پروژه دیگر نیست. از طرفی مدتی قبل  این کارگردان از انتشار سه بسته‌الحاقی برای Fallout 4 خبر داد که اولین آن‌ها در مارس (۱۱ اسفند تا ۱۰ فروردین) با نام Automatron عرضه می‌شود. اینکه در E3 2016 معرفی چه محصولاتی را از سوی بتسدا شاهد خواهیم بود خود انتظار برای نمایشگاه‌های پیش‌رو را بالا می‌برد. بتسدا مدتی قبل رسما حضور در E3 2016 را تایید کرد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده