// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: خودروی بتمن به بازی Rocket League اضافه شد

تا به حال خودرو‌های زیادی از بازی‌های دیگر به بازی متفاوت و مهیج Rocket League، محصول استودیو سایانیکس، اضافه شده است و اینبار نیز نوبت خودروی بتمن یعنی بت‌موبیل است. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

بازی مهیج Rocket League را می‌توان یک بازی متفاوت و منحصر به فرد دانست که در مدتی کوتاه پس از انتشار توانسته طرفداران زیادی را جذب کند و همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، تعداد بازیکنان این بازی به حدود ۹ میلیون نفر رسید. استودیو Psyonix، سازنده‌ی این بازی نیز در این مدت خودرو و امکانات متنوعی را در قالب بسته‌‌های الحاقی برای این بازی فراهم کرده است. جدیدترین این بسته‌های الحاقی که الهام گرفته از فیلم پر مخاطب بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) است، با همین نام روز گذشته برای این بازی جذاب و بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد که شامل خودروی بتمن و تعدادی ویژگی دیگر است که همگی با اقتباس از فیلم ذکر شده ساخته شده‌اند. تریلر معرفی این بسته را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

|

علاقه مندان می‌توانند این بسته‌ی الحاقی را با قیمت ۲ دلار خریداری کنند؛ این بسته علاوه بر خودروی نمادین بتمن، یعنی بت‌موبیل، به عنوان یک خودروی قابل بازی، شامل آنتن به عنوان پرچم برای عقب هر خودرو با طرح‌های بتمن، سوپرمن و واندر وومن (Wonder Woman) است. البته این اولین خودرویی نیست که به این بازی اضافه شده است. از خودروهای معروف دیگر می‌توان به خودروی دی‌لوریان در فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future) که در سال ۱۹۸۵ اکران شد، اشاره کرد. استودیو Psyonix همچنین از مراحل ابتدایی همکاری با یونیورسال پیکچرز برای اضافه کردن خودروی معروف نایت رایدر (Knight Rider) صحبت کرده است. دو عضو دیگر خودرو‌های این بازی Warthog از مجموعه‌ی Halo و Armadillo از بازی Gears of War هستند. پیش‌تر در زومجی خواندید که نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز ساخته خواهد شد.

دیدگاه‌های خود را در مورد این بسته‌ی الحاقی با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده