نویسنده: نيما ارضی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۰

بروزرسانی ماه مارس Star Wars Battlefront یک نقشه جدید به بازی اضافه می کند

استودیو دایس بروزرسانی رایگان جدیدی برای بازی Star Wars Battlefront منتشر کرده است که یک نقشه جدید به آن اضافه می‌کند. این در حالی است که بروزرسانی قبلی این بازی، دو هفته پیش عرضه شده بود. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

بروزرسانی جدید بازی Star Wars Battlefront که هم اکنون به صورت رایگان عرضه شده، شامل یک نقشه و یک ماموریت بقا جدید است. نقشه جدید با عنوان بازماندگان اندور به این بازی اضافه شده است و امکان بازی کردن سه حالتWalker Assault٬، Supremacy و  Turning Point بر روی این نقشه وجود دارد. از نظر کسانی که این بروزرسانی را تجربه کرده‌اند،٬ نقشه بازی دارای وسعت بیشتری نسبت به نقشه‌های قبلی است و دارای مسیرهای مخفی و بخش‌هایی است که استفاده از انها برای بازیکنان مزیت رقابتی بالایی ایجاد می‌کند. همچنین می‌توان اثرات مربوط به جنگ و درگیری را در این نقشه بهتر مشاهده کرد.

ماموریت بقا جدید نیز به نقشه سربازخانه شورشیان(Rebel Depot)در سیاره تتویین اضافه شده است. این تغییرات،٬ تنها تغییراتی است که به صورت رسمی توسط استودیو DICE اعلام شده و در این بروزرسانی هیچگونه تغییری در سلاح‌ها و وسایل نقلیه بازی انجام نگرفته است.

این آپدیت به صورت رایگان برای پلی‌ٰاستیشن 4،  ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است و این در حالی است که بروزرسانی قبلی این بازی اواخر ماه گذشته منتشر شد و در این ماه قرار است اولین بسته الحاقی پولی این بازی با عنوان Outer Rim نیز عرضه شود. بسته‌های الحاقی پولی برای کسانی که اقدام به خرید Season Pass این بازی کرده باشند،٬ به صورت رایگان عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار بسته الحاقی Outer Rim  هنوز مشخص نیست.

نظر شما در رابطه با بروزرسانی جدید بازی Star Wars Battlefront چیست؟

منبع:Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده