نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی Sniper Elite 4 به صورت اختصاصی برای پلتفرم های نسل هشت ساخته شده است

استودیو ربلیون چند روز پیش ساخت Sniper Elite 4 را رسما تایید و تریلری هم از آن ارائه کرد. حال سازندگان اعلام کرده‌اند که این نسخه به صورت اختصاصی برای پلتفرم‌های نسل هشت ساخته شده و دنیایی وسیع و پرجزییات خواهد داشت. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری بازی‌های Sniper Elite جز معدود آثاری هستند که هنوز هم در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شوند و البته این سری بازی تفاوت اساسی که با دیگر شوتر‌ها دارند، تمرکز بر روی مخفی‌کاری و ایفای نقش یک تک‌تیرانداز ماهر است. استودیو Rebellion Developments نسخه سوم بازی را در سال ۲۰۱۴ برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه و چندی پیش هم نسخه چهارم را معرفی کرد که اولین نسخه این مجموعه است که فقط برای کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این بازی داستان کارل فِیربورن را روایت می‌کند که در سال ۱۹۴۳ و در کنار نیرو‌های مقاومت ایتالیایی با دشمنان مبارزه خواهد کرد. حال استودیو ربلیون در اظهارنظر جدیدی اعلام کرده که این بازی از آنجایی که از ابتدا تنها با هدف عرضه بر روی کنسول‌های نسل هشتمی ساخته شده، بسیار بلندپروازانه‌تر از نسخه قبلی خواهد بود:

این بازی بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین محیط را در بین نسخه‌های Sniper Elite خواهد داشت و علاوه بر زیبایی محیط، شاهد میدان دید بسیار وسیعی هم خواهید بود.

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که بخش داستانی بازی از قابلیت همکاری دونفره (Co-op) پشتیبانی خواهد کرد و البته شاهد حالت چند‌نفره رقابتی هم در Sniper Elite 4 خواهیم بود. این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد که از نظر داستانی، ماموریت جدید فیربورن بسیار حساس و حیاتی باشد؛ چرا که با استناد به صحبت‌های سازندگان بازی، در صورت شکست خوردن این ماموریت، آمریکا در ماموریت‌های مهم جنگ جهانی از جمله Operation Overlord، ماموریت D-Day (حمله وسیع نیرو‌های آمریکایی به ساحل نرماندی) و فتح اروپا شکست می‌خورد.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده