نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

سازندگان بازی The Witcher 3: یک بازی نقش آفرینی بزرگ در راه است!

سازندگان بازی شاهکار The Witcher 3 در جدید‌ترین صحبت‌هایشان ضمن اشاره به گذر فروش کل بازی‌های این مجموعه از بیست میلیون نسخه، اعلام کردند که قصد دارند یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ دیگر را تا قبل از سال ۲۰۲۱ عرضه کنند. در ادامه با گزارش جلسه‌ی اخیر سی‌دی پراجکت با زومجی همراه باشید.

استودیو سی‌دی پراجکت به تازگی در صحبت‌هایی اعلام کرد که فروش کل مجموعه‌ی The Witcher به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است. همچنین در این جلسه اعلام شد که این استودیو که شاهکار سال پیش آن‌ها یعنی The Witcher 3 بهترین بازی سال در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی شده بود، در سال ۲۰۱۶ یک بازی جدید منتشر خواهد کرد. همچنین سی‌دی پراجکت رِد قرار است بسته‌ی Blood and Wine را برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال جاری میلادی عرضه کند.

آنچه که در این صحبت‌ها بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، پروژه‌ی اعلام نشده‌ی این استودیو برای امسال است که طبق آن چیزی که اعلام شده یک نوع و قالب جدیدی از بازی‌های ویدیویی را در بر می‌گیرد که تا کنون توسط این استودیو ساخته نشده است. شما می‌توانید اسلاید مربوط به این موضوع که در این جلسه به نمایش گذاشته شد را مشاهده کنید:

استودیو سی‌دی پراجکت رِد برنامه‌ها برای سال 2016 * انتشار دومین بسته‌ی توسعه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt به نام Blood and Wine. * پرداختن به فعالیت‌های ارتقایی و بازاریابی جدید که به ادامه‌ی فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt کمک کند. * پروژه‌ای با چهار‌چوبی جدید که پیش از این توسط استودیو تجربه نشده است. استودیو سی‌دی پراجکت رِد
برنامه‌ها برای سال ۲۰۱۶
* انتشار دومین بسته‌ی الحاقی بازی The Witcher 3: Wild Hunt به نام Blood and Wine.
* پرداختن به فعالیت‌های ارتقایی و بازاریابی جدید که به ادامه‌ی فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt کمک کند.
* پروژه‌ای با چهار‌چوبی جدید که پیش از این توسط استودیو تجربه نشده است.

the-witcher-3-wild-huntدر گزارش نماینده‌ی سایت DualShockers که به این جلسه رفته بود آمده است آدام کیسینکی، رئیس سی‌دی پراجکت، اعلام کرده که این شرکت قصد ندارد تا درباره‌ی ماهیت بازی‌های اعلام نشده‌اش صحبتی کند. همچنین کیسینکی در این جلسه گفته است که سی‌دی پراجکت مشغول آزمایش و کار بر روی پروژه‌هایی است که تا کنون هیچ کس آن ها را انجام نداده است.

اگر به صحبت‌های این سازندگان لهستانی در سال ۲۰۱۳ برگردیم، آنها در آن زمان اعلام کرده بودند که قصد دارند تا با تاسیس دفتری در کراکوف لهستان بر روی پروژه‌هایی کوچکتر اما با کیفیت بالا کار کنند که مدت زمانِ بازی‌ای حدود ۲۰ ساعت را پوشش دهد. ممکن است یکی از این بازی‌ها همان پروژه‌ی بی نامی باشد که در این جلسه به آن اشاره شده است.

یکی از اسلاید‌های دیگری که در این جلسه به نمایش درآمد نشان می‌دهد که علاوه بر بازی Cyberpunk 2077 که به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود، استودیو سی‌دی پراجکت رِد مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ دیگر در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ است. کیسینکی نیز از پاسخ به پرسش‌ها و دادن هرگونه اطلاعاتی درباره‌ی این بازی امتناع کرد.

cd-projekt-red-2بازی The Witcher 3: Wild Hunt آخرین بازی از این مجموعه بود که در آن شخصیت گرالت نقش اصلی را بر عهده داشت. با وجود اینکه The Witcher 4 ممکن است به این زودی‌ها منتشر نشود، مارسین ایوینسکی، یکی دیگر از بنیان‌گذاران سی‌دی پراجکت، در مصاحبه‌ای پیش از این اعلام کرد که این مجموعه سرشار از پتانسیل و ایده برای خلق داستان است. او درباره‌ی مجموعه The Witcher می‌گوید:

ما قطعا نمی‌خواهیم که یک مجموعه‌ی سالانه یا چنین چیزی عرضه کنیم. با وجود اینکه دنیای The Witcher بسیار گسترده و مستعد داستان‌پردازی است اما نمی‌دانم که داستان و قسمت جدید را کی شاهد خواهیم بود.

پیش از این ساخت بازی The Witcher 4 به صورت ضمنی تایید شده بود. با توجه به فروش بیش از شش میلیون نسخه‌ای The Witcher 3، از لحاظ تجاری یک فرصت موفقیتی دیگر را به وضوح می‌توان برای قسمت جدید این مجموعه متصور بود. عدد ۲۰ میلیون نسخه‌ای که در بالا به آن اشاره کردیم مربوط به فروش نسخه‌های مختلف این مجموعه یعنی

The Witcher (2007)، The Witcher 2: Assassins of Kings (2011) و The Witcher 3: Wild Hunt (2015) می‌شود.

در ادامه می‌توانید اسلاید مربوط به برنامه‌های استودیوی بازی‌سازی سی‌دی پراجکت رِد در فاصله‌ی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ را ملاحظه کنید:

استودیو سی‌دی پراجکت رِد برنامه‌ها برای 2017-2021 * انتشار Cyberpunk 2077. * انتشار یک عنوان نقش‌آفرینی بزرگ دیگر. * توسعه‌ی مجموعه‌های اصلیمان با تولید محتوا اضافی. * بازاریابی و پشتیبانی فعال و بیش از پیش برای تولیدات پیشینمان. استودیو سی‌دی پراجکت رِد
برنامه‌ها برای ۲۰۱۷ - ۲۰۲۱
* انتشار Cyberpunk 2077.
* انتشار یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ دیگر.
* توسعه‌ی مجموعه‌های اصلی با تولید محتوای اضافی.
* بازاریابی و پشتیبانی فعال و بیش از پیش برای تولیدات پیشینمان.

شما همچنین می‌توانید گزارش تجاری کامل ۳۴ صفحه‌ای این استودیو را در سایت رسمی‌اش بخوانید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده