نویسنده: محمد رستمی
// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه فیزیکی بازی Hitman تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

بازی Hitman قرار بود به صورت قسمت‌های ماهانه عرضه شود و در پایان نسخه فیزیکی شامل همه قسمت‌های ارائه شده اواخر ۲۰۱۶ عرضه شود. حال نسخه فیزیکی Hitman بازهم تاخیر خورد و عرضه آن به سال ۲۰۱۷ موکول شده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

بازی Hitman در ابتدا قرار بود سال ۲۰۱۵ به‌صورت کامل عرضه شود، اما استودیو IO Interactive سازنده بازی تصمیم خود را تغییر داد و سال پیش اعلام کرد هیتمن به صورت قسمت‌های جداگانه و ماهانه در طول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و پس از قسمت نهایی و در اواخر سال، کل قسمت‌ها به صورت فیزیکی بر‌روی دیسک عرضه خواهند شد. حال درفاصله تنها چند ساعت با عرضه قسمت اول بازی، سازنده اعلام کرده است که عرضه نسخه فیزیکی بازهم تاخیر خواهد داشت و سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

هنوز از سوی سازندگان دلیلی برای این تاخیر اعلام نشده است و مشخص نیست این تاخیر چندماهه پس از ارائه همه قسمت‌ها برای چیست. درهرحال تاخیر دربازی‌های امروزی تقریبا به امری طبیعی تبدیل شده است.

هیتمن قرار است در هفت قسمت و هفت لوکیشن مختلف ارائه شود. براساس گفته‌های سازنده این هفت قسمت شامل لوکیشن‌هایی از ایتالیا، مراکش، ژاپن و آمریکا هستند.

قسمت اول Hitman امروز (۱۱ مارس-۲۱ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی عرضه می‌شود.

اگر از علاقمندان به این بازی هستید مصاحبه با کارگردان Hitman در مورد دلایل اپیزودیک شدن بازی را در زومجی بخوانید.

درپایان بهتر است بدانید Hitman به صورت کامل از دایرکت‌ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده