// جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بن افلک ساخت فیلم مستقل بتمن را تایید کرد

بن افلک در مصاحبه‌ای رسمی، شایعات مربوط به  تولید فیلمی مستقل برای بتمن را رسما تایید کرد. با زومجی و جزییات بیشتر این خبر همراه ما باشید.

با اینکه فیلم مهیج و پرسر و صدای Batman vs Superman: Dawn of Justice  هنوز اکران نشده است، ولی بن افلک بازیگر جدید شخصیت محبوب بتمن، در مصاحبه‌ای با وبسایت معتبر Entertainment Weekly شایعات مبنی بر تصمیم دی‌سی کمیک و کمپانی برادران وارنر مبنی بر ساخت فیلمی مستقل با محوریت خود بتمن را تایید کرد. بن افلک که از نظر بسیاری منقدین شاید انتخاب درستی برای ایفای نقش بتمن نبوده و به‌گونه‌‌ای می‌توان گفت انتظار بسیاری از منتقدین و علاقه‌مندان بتمن برای به اکران در‌آمدن این فیلم، بیشتر برای دیدن افلک در قالب بروس وین است تا هر چیز دیگر، اعلام کرده که شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد ساخته شدن فیلمی مستقل و با محوریت بتمن درست بوده و وارنر و دی‌سی در تلاشند تا به‌زودی این پروژه را شروع کنند. با این حال وی صحبتی از اینکه خودش نقش بتمن را ایفا خواهد کرد یا خیر به زبان نیاورد و در جواب به این سوال گفت:

این موضوع مجموعه‌ای از کارها است که باید انجام شود. من در حال حاظر تمام تمرکزم را برای اتمام فیلم Live By Night  گذاشته‌ام و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم. من اصولا بازیگری هستم که تمام تمرکز و نیرویم را روی یک فیلم می‌گزارم و پس از اتمام آن به سراغ پروژه بعدی می‌روم.

بر اساس شایعات، استودیوی سازنده تصمیم گرفته تا افلک را به عنوان بتمن مستقل بعدی انتخاب کند. از طرفی پیش از این هم قرار بود در صورتی که قرار بر این باشد که افلک در پروژه‌ای مستقل، در قالب شوالیه تاریکی ایفای نقش کند، نویسندگی و کارگردانی آن پروژه نیز بر عهده خودش خواهد بود! در این بین زک اسنایدر کارگردان Batman vs Superman: Dawn of Justice چندی پیش در مصاحبه‌ای، پرده از رازی مهم برداشته و اعلام کرده که پیش از این او می‌خواسته به جای افلک بار دیگر از کریستین بیل برای ایفای نقش بتمن کمک بگیرد.

اسنایدر به این موضوع هم اشاره کرده که با بیل به‌صورت صریح و کامل صحبتی انجام نداده اما انتخاب مجدد او برای ایفای نقش بتمن را در سر داشته و معتقد است که بیل باز هم می‌تواند بتمن باشد. اما نکته‌ای که او و استودیوی سازنده را از انتخاب بیل منصرف کرده، این بوده که بیل در فضای سه‌گانه کریستوفر نولان به‌گونه‌ای بوده که تصور دیده شدنش در فضای این فیلم که به‌طور کل فضایی متفاوت دارد، کمی دور از ذهن و سخت بوده و در نهایت موجب شده که افلک انتخاب شود. اسنایدر معتقد است، در دنیایی که نولان برای بتمن خلق کرده بود، جایی برای ابرقهرمانانی چون سوپرمن و واندر وومن وجود نداشته و برای کنار هم قرار گرفتن این‌سه ابرقهرمان و رویارویی با دشمنانشان نیاز به خلق دنیایی کاملا متفاوت و جدید بوده است.

به هر حال، دانستن این موضوع که مجددا فیلمی مستقل با محوریت بتمن در دستور کار استودیوی برادران وارنر قرار گرفته،  برای افرادی مثل خود من جای بسی خوشنودی و خوشحالی دارد، اما از طرفی باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه‌کسی لباس شوالیه تاریکی را برتن خواهد کرد. آیا بن افلک در زیر شنل بتمن قرار می‌گیرد یا وارنر و دی‌سی انتخاب دیگری خواهند داشت. نظر شما در مورد ساخته شدن فیلم مستقل دیگری برای بتمن چیست؟ دوست دارید چه کسی نقش بتمن را ایفا کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده