نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

قیمت و تاریخ عرضه اولین بسته الحاقی بازی Star Wars Battlefront مشخص شد

امروز تاریخ عرضه و قیمت اولین بسته الحاقی بازی Star Wars Battlefront که نامش Outer Rim است توسط وب‌سایت گیم‌استاپ مشخص شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که کمپانی دایس جزئیاتی از چهار بسته الحاقی که قرار است برای بازی استار وارز بتل‌فرانت منتشر شود، ارائه داد اما قیمت و تاریخ عرضه آنها را اعلام نکرد. امروز وب‌سایت معتبر گیم‌استاپ، تاریخ و قیمت عرضه اولین بسته الحاقی را با نام Outer Rim مشخص کرد. با استناد به این وب‌سایت، این DLC با قیمت ۱۴/۹۹ دلار و در تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین) در دسترس قرار خواهد گرفت. کسانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند دو هفته زودتر یعنی در تاریخ ۲۲ مارس (۳ فروردین ۱۳۹۵) به این بسته الحاقی دسترسی داشته باشند.

این بسته الحاقی شامل دو نقشه چند نفره است. یکی از این نقشه‌ها برروی کارخانه‌ای برروی سیاره سالاست و دیگری درون کاخ جابا برروی سیاره تتویین است. همچنین دو اسلحه جدید نیز توسط این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند. هفت‌تیر DT-12 و تفنگ V-10 نام این دو اسلحه هستند. اما این موارد تنها موارد اضافه شده به بازی نخواهند بود، گریدو و نین نانب، دو قهرمان جدیدی هستند که به بازی اضافه می‌شوند و سه Star Card جدید نیز در این بسته الحاقی وجود دارد. آخرین مورد این بسته الحاقی، یک حالت جدید به نام Extraction است که در آن سربازان اتحاد ربل باید بسته‌هایی را به سفینه خود ببرند و سربازان امپراتوری، باید جلوی آنها را بگیرند. هنگامی که این بسته الحاقی منتشر شود، سطح ماکسیمم گیمر نیز به عدد ۶۰ ارتقا خواهد یافت.

Outer Rim، اولین بسته الحاقی از ۴ بسته‌ای است که قرار است برای بازی منتشر شود. سه بسته الحاقی بازی قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شوند و آخرین آنها برای عرضه در اویل سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و ما باید منتظر دیدن نقشه‌ها، اسلحه‌ها، حالت‌ها و قهرمانان جدیدی در بازی باشیم.

نظر شما درباره این بسته الحاقی بازی چیست؟ آیا شما قصد تهیه آن را دارید؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده