نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

Elite Dangerous به عنوان بازی هنگام عرضه هدست آکیولس ریفت تایید شد

پس از شایعات فراوان در مورد احتمال عرضه بازی Elite: Dangerous برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، بالاخره این بازی رسما به عنوان بازی هنگام عرضه این هدست تایید شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

استودیو فرانتیر دولوپمنتس، سازنده بازی Elite Dangerous، پس از شایعات و تایید‌های غیررسمی، اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی بازی Elite: Dangerous همزمان با عرضه هدست Oculus Rift و به عنوان بازی هنگام عرضه این هدست منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی (Cross Platform) با نسخه‌های پی‌سی و کنسولی بهره می‌برد و دارندگان آن نسخه‌ها می‌توانند نسخه واقعیت مجازی بازی را رایگان دریافت کنند.

اوایل سال ۲۰۱۶ بود که بیانیه‌ای از طرف سازندگان بازی به طور غیررسمی مبنی بر احتمال انتشار این بازی برای هدست HTC Vive منتشر شد که در آن زمان واکنش تند دیوید برابن، سازنده بازی، را در پی داشت و وی گفت که استودیو Frontier Developments رابطه نزدیکی با کمپانی آکیولس دارد. البته این مساله به معنی عدم عرضه بازی برای هدست وایو نخواهد بود و بازی از این هدست هم پشتیبانی خواهد کرد. Elite: Dangerous هم اکنون برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان نیز عرضه شده است؛ با این حال مشخص نیست که آیا سازندگان عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 و پشتیبانی از هدست پلی‌استیشن VR را هم در نظر دارند یا خیر.

به مناسبت تایید رسمی بازی برای هدست آکیولس ریفت، نسخه مخصوصی از هدست ریفت به همراه این بازی به فروشگاه آکیولس اضافه شده است. همچنین تریلر جدیدی نیز از بازی منتشر شده که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

|

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده