نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید Mirror’s Edge Catalyst پیشرفت های گیم پلی بازی را نشان می دهد

حدود دو ماه به عرضه‌ی بازی مورد انتظار Mirror’s Edge Catalyst باقی مانده است. به تازگی  الکترونیک‌آرتز ویدیویی را منتشر کرده است تا نشان دهد که چگونه استودیو دایس Catalyst را نسبت به نسخه‌ی اول بازی بهتری کرده است. با تماشای این ویدیوی زیبا با زومجی همراه باشید.

بازی Mirror’s Edge Catalyst برای بسیاری از گیمر‌ها یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال محسوب می‌شود. الکترونیک آرتز، ناشر این بازی، به تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که در آن شاهد صحبت‌های سازندگان و ویژگی‌هایی از گیم‌پلی این بازی هستیم، ویژگی‌هایی که پازل‌های تجربه ی ما از بازی را کنار هم می‌چینند.

Mirror's Edge Catalystدر این ویدیو‌ی جدید، تعدادی از سازندگان بازی از استودیو‌ دایس اطلاعاتی را درمورد ویژگی‌های منحصر به فرد نسخه‌ی اول این بازی و تفاوت‌های Catalyst با نسخه‌ی سال ۲۰۰۸ ارائه می‌کنند. از جمله ویژگی‌هایی که در این نسخه به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند می‌توان به نحوه‌ی حرکت، حرکات نمایشی، حرکت آزاد در محیط، وجود تنوع در دشمنان که شیوه‌ها و مهارت‌های متفاوت مبارزه را می‌طلبد و سیستم مبارزه اشاره کرد.

علاوه بر نمایش صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی، این ویدیو یادآور نکات خاطره‌انگیزی همچون صدا و موسیقی از نسخه‌ی اول این بازی نیز هست و به گفته‌ی سازندگان در این نسخه شاهد بهبود این اِلِمان‌ها هستیم.

بازی Mirror’s Edge Catalyst ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه (۴ اسفند) منتشر شود اما تاخیر خورد و طبق برنامه‌ریزی جدید در ۲۴ می (۴ خرداد) در دسترس خواهد بود. سارا یانسِن، تهیه کننده‌ی بازی، پیش از این در مصاحبه‌ای توضیح داد تاخیر خوردن بازی به این دلیل اطمینان از این موضوع بوده است که وقتی شما پا به شهر شیشه‌ای (City of Glass) درون بازی می‌گذارید و کنترل شخصیت فیث کانِرز (شخصیت اصلی بازی) را به دست می‌گیرید، این تجربه برای شما تا جایی که ممکن است سرگرم کننده، تاثیرگذار و به یاد ماندنی باشد.

نسخه‌ی بتای محدود Catalyst پیش از تاریخ عرضه برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (ویندوز) منتشر خواهد شد. شما هم می‌توانید شانس خود را با ثبت نام برای نسخه‌ی بتا در سایت رسمی بازی امتحان کنید. شاید شما جزو معدود گیمر‌های خوش شانسی باشید که پیش از تاریخ انتشار، بازی را تجربه می‌کنند.

همانطور که در بالا اشاره شد، اولین نسخه را استودیو دایس در سال 2008 برای ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 منتشر کرده بود. اگر آن نسخه را دوست داشتید حتما از این نسخه نیز لذت خواهید برد. دایس روز‌های شلوغی را پشت سر می‌گذارد چرا که همزمان روی قسمت‌های جدید مجموعه‌های Battlefield و Star Wars Battlefront نیز کار می‌کند.

mirror's edge_catalyst_screen1.0

پیش از این اعلام شده بود که ابزار جدیدی که به «فیث»، قهرمان بازی در انجام حرکات پارکور و پریدن از روی بام ساختمان‌ها کمک می‌کند، مهمترین ابزار او در Mirror’s Edge Catalyst است. شما همچنین می‌توانید دو تریلر دیگر که مکانیک مبارزات و حرکت در محیط بازی را نشان می‌دهند را تماشا کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو‌ی جدید صحبت‌های سازندگان بازی Mirror’s Edge Catalyst و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را تماشا کنید:

|

 

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده