نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید:‌ استودیو سازنده Fallout: New Vegas، بازی جدید Tyranny را معرفی کرد

استودیو آبسیدین اینترتینمنت،‌ سازنده بازی‌هایی مثل Fallout: New Vegas و Pillars of Eternity، بازی نقش‌آفرینی جدیدی را با نام Tyranny معرفی کرد که گیمر را در نقش شخصیت منفی قرار می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Obsidian Entertainment، پس از آن که سال گذشته با عرضه بازی Pillars of Eternity یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی را عرضه کرد، امسال هم قصد دارد تا دوباره سراغ یک بازی نقش‌آفرینی دیگر و بسیار متفاوت برود. این استودیو بازی Tyranny را در جریان رویداد GDC معرفی کرد که داستان آن برخلاف اکثر بازی‌ها، گیمر را در نقش شخصیت منفی قرار می‌دهد؛‌ جایی که پس از نبرد بین نیروهای تاریکی و خوبی در کشور تایرِس، جناح شیطان با فرماندهی کایروس پیروز شده و حال گیمر به عنوان یکی از فرماندهان ارتش این فرمانده و اصلی‌ترین مجری قانون، در بازی ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی معرفی بازی را تماشا کنید:

|

سازندگان همچنین توضیحاتی هم در مورد داستان این بازی انحصاری رایانه‌های شخصی ارائه کرده‌اند که به شرح زیر است:

شما مجری قانون پادشاهی کایروس هستید و تمامی اقدامات شما تحت نظر وی و تانون، خدای عدالت، خواهد بود. حرف‌ها و تصمیم‌گیری‌های شما زندگی یا مرگ مردم را تعیین خواهد کرد. آیا شما با رفتارتان عدالت را به ارمغان خواهید آورد یا باعث ترس و کشت و کشتار مردم خواهید شد؟ انتخاب با شما است.

این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶ و فقط برای پی‌سی عرضه خواهد شد. ناشر این بازی هم پارادوکس اینتراکتیو است. در ادامه می‌توانید تصاویری از Tyranny هم مشاهده کنید که گرافیکی مشابه Pillars of Eternity را نشان می‌دهد:

بازی Tyranny

بازی Tyranny بازی Tyranny

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده