نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

سازنده No Man's Sky: نگران نرخ فریم و مشکلات تکنیکی بازی نباشید

شان ماری، یکی از اعضای استودیو هلو گیمز که وظیفه ساخت بازی No Man's Sky را بر عهده دارد، درباره شایعات پیرامون مشکلات نرخ فریم و مشکلات تکنیکی بازی که خبر از به تعویق افتادن انتشار بازی می‌داد، توضیحاتی ارائه کرد.با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان مصاحبه‌ای که اخیرا شان ماری، یکی از اعضای استودیو Hello Games، سازنده بازی No Man's Sky، با ژو ویدیو انجام داده، گفت که کاربران نباید نگران مشکلات تکنیکی بازی باشند و شایعاتی که منتشر شده بود که خبر از افت نرخ فریم برروی کنسول پلی‌استیشن 4 می‌داد، اشتباه بوده‌اند. او در ادامه اعلام کرد که بازی آنها، فریم ریت بسیار خوبی دارد:

تمام این شایعات اشتباه هستند و در واقع بازی به خوبی اجرا می‌شود. ما در حال ساخت یک بازی دیوانه‌وار در ابعادی دیوانه‌وار هستیم و از لحاظ تکنیکی در حال انجام کارهایی هستیم که پیش از این اجرا نشده بودند. بر خلاف بازی‌های دیگر که شما در آنها یک مرحله می‌سازید و می‌توانید با آزمایش‌های مختلف مطمئن شوید که تمام موارد در آن به خوبی عمل می‌کنند، در بازی ما این مسئله صحت ندارد.

تمام بازی‌هایی که من قبلا در ساخت آنها مشارکت داشته‌ام، دارای نرخ فریم بسیار خوبی بودند. در حقیقت، نرخ فریم بازی‌ها، موردی است که ما همیشه در پیاده‌سازی آن بسیار خوب عمل کرده‌ایم.

|

بازی No Man's Sky تابستان امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی، یک بازی اکتشاف علمی تخیلی است که شما می‌توانید در کهکشان‌های متفاوت مسافرت کنید و سیارات و گونه‌های جدید بیگانگان فضایی را کشف کنید و در حین انجام این کار، ماموریت‌هایی را نیز به اتمام برسانید.

نظرات شما درباره سخنان ماری چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده