// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

موتور بازی استودیو TellTale برای مجموعه بازی‌های بتمن به‌روزرسانی خواهد شد

بر اساس صحبت‌هایی که اخیرا سران استودیوی تل‌تیل گیمز در مورد مجموعه بازی‌های بتمن داشته‌اند، موتور بازی‌سازی این استودیو به‌روزرسانی‌های عمده‌ای خواهد داشت. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

در پی صحبت‌های اخیر یکی از بنیان‌گذاران اصلی استودیوی تل‌تیل، موتور‌های بازی‌سازی این کمپانی برای مجموعه‌ بازی‌های بتمن که قرار است تا چندی دیگر روانه بازار شوند، به‌روزرسانی‌های بسیاری داشته باشند. کوین برونر در مصاحبه اخیر خود از برنامه‌های آینده تلتیل گفته و  در رابطه با مجموعه بازی‌های بتمن این‌گونه توضیح داده است:

ما تکنولوژی‌های بسیار جدیدی را در اختیار داریم و قصد داریم همراه با سری بازی‌های بتمن آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهیم. تل‌تیل گیمز در حال حرکت رو به آینده است.  ما مهندسین جدیدی را در اختیار داریم که مشغول کار بر روی تکنولوژی رندرینگ هستند، البته نه رندرینگ و شبیه‌سازی فتورئالستیک (واقعی)، بلکه مبدلی دیگر از شبیه‌سازی که بسیار هم جالب و مهیج خواهد بود. به هر حال این پروژه‌ها نیز محصول تل‌تیل هستند و نشانه‌هایی از کارهای گذشته در آن‌ها نیز دیده خواهد شد. در عین حال آن‌ها کاملا شبیه پروژه‌های قبلی نیستند و در تمام آن‌ها موارد جدید بسیاری خواهید دید که تا به حال نه در پروژه‌‌های تل‌تیل و نه در هیچ‌جای دیگر ندیده‌اید. کارهای بعدی ما در واقع چیزی ماورای آثار گذشته خواهند بود.

این خبرها، می‌تواند برای طرفداران تل‌تیل گیمز بسیار مهم باشد چرا که تا به امروز موتورهای استفاده شده در بازی‌های این استودیو نقش بسیار مهمی در جذابیت و پرمخاطب شدن اکثر بازی‌های ساخته‌شده توسط تل‌تیل را داشته‌اند و حالا این تغییرات نوید آینده‌ای مهیج را می‌دهد. قرار است مجموعه بازی‌های بتمن تل‌تیل شامل خط داستانی کاملا متفاوتی نسبت به تمامی بازی‌های بتمن که تا امروز به‌ بازار آمده‌اند باشد که در آن‌ها شما قادر به کنترل بروس وین و بتمن به صورت جداگانه خواهید بود. اولین سری این مجموعه جدید قرار است تابستان امسال راهی بازار شود. نظر شما در مورد این مجموعه از بازی‌های بتمن چیست؟ آیا با امکانات جدیدی که ظاهرا در ساخت این سری بازی‌ها از آن‌ها بهره برده می‌شود، باید منتظر تجربه‌ای کاملا متفاوت باشیم؟

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده