نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

اپلیکیشن موبایل Miitomo نینتندو در عرض سه روز یک میلیون کاربر را جذب کرد

اپلیکیشن موبایل Miitomo، نتیجه همکاری نینتندو و DeNA، طی تنها سه روز پس از عرضه‌اش موفق شده تا یک میلیون کاربر را به سوی خودش جذب کند. با زومجی همراه باشید.

چند روز از انتشار اپلیکیشن Miitomo در ژاپن می‌گذرد و آن‌طور که پیدا است این نرم‌افزار موبایل تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران نینتندو روبه‌رو شده است. بنا به آماری که تا اینجا منتشر شده، میتومو توانسته در سه روز آغازین عرضه‌اش یک میلیون کاربر را به سوی خودش بکشاند. این در حالی است که نرم‌افزار فوق فعلاً تنها از طریق اپ استور ژاپن قابل دریافت است و هنوز برای سایر کشورها منتشر نشده است.

میتومو یک نرم‌افزار اجتماعی است که به کاربران‌اش امکان می‌دهد تا در قالب Miiها (آواتارهای نینتندو) با هم گفت‌وگو کنند و علاقه‌مندی‌های‌شان را به‌شکلی متفاوت با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ علاقه‌مندی‌هایی که دوستان‌شان احتمالاً از آن‌ها اطلاع دقیقی نداشته‌اند. این اپلیکیشن از نوع رایگان (Free to Play) است و مانند رسم معمول، از پرداخت درون-برنامه‌ای بهره می‌برد. در این میان، بعضی پوشش‌ها و آیتم‌های سفارشی‌سازی شخصیت‌ها مواردی هستند که در ازای پرداخت هزینه در اختیار کاربران Miitomo قرار می‌گیرند.

میتومو برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS ساخته شده است.

منبع: UberGizmo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده