// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

تماشا کنید:‌ حجم و تاریخ آغاز بتای عمومی بازی Battleborn اعلام شد

طبق اعلام گیرباکس سافت‌ور، استودیوی سازنده بازی Battleborn، بزودی بسیاری از علاقمندان می‌توانند در بتای عمومی این بازی MOBA (میدان نبرد چندنفره آنلاین) به رقابت با یکدیگر بپردازند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت در نهایت گیرباکس رسما تاریخ آغاز بتای عمومی بازی Battleborn را اعلام کرد. بنا به گفته‌ی استودیو، بتای عمومی این بازی از روز ۸ آوریل (۲۰ فروردین) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران ابتدا برروی کنسول پلی‌استیشن 4 آغاز خواهد شد. سپس بعد از ۵ روز در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین) دارندگان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان می‌توانند به جمع بازیکنان بتای عمومی بپیوندند. نسخه‌ی آزمایشی بتا بازی برروی تمامی پلتفرم‌ها به صورت رسمی در روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران تمام می شود.

بتای عموم شامل ۲ مرحله داستانی با نام‌های Void's Edge و The Algorithm می‌شود؛ این در حالی است که بازیکنان تنها به ۲ حالت از ۳ بخش حالت چندنفره ارائه شده در بازی اصلی، دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، تمامی ۲۵ شخصیت بازی اصلی در بتای عمومی قابل انتخاب و بازی هستند.

بتای عمومی بازی Battlebornبرای تمامی افرادی که قصد پیوستن به بتای عمومی را دارند، از روز ۶ آوریل (۱۸ فروردین) بتای عمومی بازی Battleborn برای دانلود فعال می‌شود. طبق اعلام سازندگان حجم بتا برای پلی‌استیشن 4 در حدود ۸/۵ گیگابایت، برای ایکس‌باکس وان ۱۱ گیگابایت و برای بتای عمومی رایانه‌های شخصی ۱۲ گیگابایت خواهد بود.

با توجه به وب‌سایت اصلی Battlebornِ، انجام بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4‌ نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارد با این حال، دارندگان ایکس‌باکس وان برای دسترسی به تمام بخش‌های داستانی و چندنفره در بتای عمومی باید عضو ایکس‌باکس لایو گُلد باشند. اعضای سیلور ایکس‌باکس لایو نیز تنها به صورت خصوصی (Private) قادر به دسترسی به بخش داستانی و چندنفره خواهند بود.

بازی Battleborn، با سبکی ترکیبی از شوتر اول شخص و میدان نبرد چندنفره آنلاین به اختصار MOBA برای تمامی پلتفرم‌های ذکر شده در تاریخ ۳ می (۱۴ اردیبهشت) به صورت رسمی عرضه می‌شود. علاوه بر این گیرباکس ویدیویی ۲ دقیقه‌ای را از داستان بازی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید تماشا و دانلود کنید.

| دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده