نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

نینتندو شایعه توقف تولید کنسول Wii U را تکذیب کرد

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که بر اساس آن،‌ نینتندو قصد دارد تا پایان امسال روند ساخت کنسول Wii U را متوقف کند، ولی حال این کمپانی ژاپنی شایعات را تکذیب کرده است. با زومجی همراه باشید.

سایت معتبر و ژاپنی نیکِی، اخیرا در گزارشی اعلام کرد که به دلیل افت فروش کنسول Wii U، کمپانی Nintendo قصد دارد تا تولید آن را متوقف کند. این سایت همچنین اعلام کرد که نینتندو در حال حاضر هم تولید برخی تجهیزات جانبی کنسول خود را متوقف کرده است. از طرفی به دلیل سابقه خوب این سایت در ارائه گزارش‌های مرتبط با نینتندو و از طرفی هم به دلیل آمار فروش پایین این کنسول در مقایسه با Wii، ادعای نیکِی واقعی به نظر می‌رسید. جالب است بدانید که از زمان معرفی در سال ۲۰۱۲، Wii U فقط ۱۲/۶ میلیون عدد فروش داشته که در مقایسه با آمار فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه‌ای Wii، بسیار ناامید کننده به نظر می‌رسد.

با این حال کمپانی نینتندو به این شایعه واکنش نشان داده و اعلام کرده که کنسول Wii U هنوز به پایان راه خود نرسیده است و ساخت آن تا آینده‌ای نامعلوم ادامه خواهد داشت. این در حالی است که این کمپانی هنوز کنسول بعدی خود یعنی NX را معرفی نکرده و منطقی به نظر می‌رسد که تا حداقل تا شروع عرضه این کنسول جدید، روند تولید Wii U متوقف نشود.

منبع: Polygon - IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده