نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

تاریخ عرضه قسمت پنجم بازی Minecraft: Story Mode مشخص شد

کمپانی تل‌تیل گیمز تاریخ انتشار قسمت پنجم بازی Minecraft: Story Mode را اعلام و در ضمن آن مشخص کرد که برای این بازی، ۳ اپیزود اضافه نیز عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

یکی از ایده‌های جالب استودیو مشهور Telltale Games، داستان بخشیدن به بازی ماینکرافت بود که نسخه اصلی آن فاقد هرگونه داستانی است. حال اگر داستان این بازی را تا به امروز دنبال کرده باشید، در تاریخ ۲۹ مارس (۱۰ فروردین) می‌توانید قسمت پنجم Minecraft: Story Mode را بر روی ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، اندروید، iOS، رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک، Wii U و پلی‌استیشن ویتا تجربه کنید. ولی بر خلاف انتظار قبلی، این قسمت پایانی بر داستان بازی نخواهد بود و تل‌تیل تصمیم گرفته تا با عرضه سه قسمت اضافی دیگر در طول سال ۲۰۱۶، داستان این بازی را بیشتر بسط دهد.

تل‌تیل گیمز همچنین ضمن اعلام تاریخ عرضه قسمت پنجم، جزییاتی هم از داستان این قسمت ارائه کرده که به شرح زیر است:

در این قسمت، ایوور، خسه و دوستانشان، برای پیدا کردن یک گنج مرموز، به معبدی مخروبه سفر می‌کنند. ولی آن‌ها مورد حمله آیدِن و نیرو‌هایش قرار می‌گیرند و وارد دنیای جدیدی به نام شهر آسمانی (Sky City) می‌شوند. زمانی که گروه در حال بررسی این منطقه است، دسته The Order متوجه می‌شود که در اعماق دنیای معمولی چیزی وجود ندارد و پیدا کردن منابع اولویت آن‌ها می‌شود. در این حین آیدِن رهبران Sky City را متقاعد می‌کند که گروه New Order of the Stone به درد بخور نیست و این جا، جایی است که باید گیمر با اتخاذ تصمیم‌های درست، این بدنامی را پاک کند و مانع از نابودی دنیا به دست آیدن شود.

نظر شما در مورد قسمت پنجم این بازی و داستان آن چیست؟

منبع: TouchArcade


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده