نویسنده: حامد افرومند
// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵

تماشا کنید: تریلر سینمایی بازی Uncharted 4: A Thief's End

بازی Uncharted 4: A Thief's End به زودی منتشر می‌شود و این روزها دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 بی‌صبرانه در انتظار تجربه‌ آن روزشماری می‌کنند. به تازگی تریلر سینمایی جدیدی از این بازی با نام شیر یا خط (Heads or Tails) منتشر شده است. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.

کار ساخت آخرین ساخته‌ی استودیوی ناتی‌داگ چند روز پیش به پایان رسید و طرفدارها برای تجربه‌ی آنچارتد 4 لحظه شماری می‌کنند. تریلری که به تازگی از سوی سونی منتشر شده، نیتن دریک قهرمان داستان را در موقعیتی کاملا متفاوت به تصویر کشیده است. گویی نیتن به ته خط رسیده و همه چیزهایی که عاشقشان بوده را از دست داده است! او با توانایی منحصر به فرد خود مسیر سختی را پشت سر گذاشته و عزم خود را برای کمک به برادرش جزم کرده است. نیتن برای نجات کسی که دوستش دارد ناچار به گذشتن از خیلی چیزها شده و درنهایت این سوال به ذهنش خطور کرده  که آیا همه‌ی این‌ها بی‌فایده بوده؟! شما را به تماشای تریلر سینمایی  Uncharted 4: A Thief's End با نام شیر یا خط (Heads or Tails) دعوت می‌کنیم:

|

بازی Uncharted 4 راهی نسبتا طولانی را تا به اینجا طی کرده است. این بازی ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود؛ سپس ناتی داگ تاریخ انتشار آن را ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴ / فروردین ۱۳۹۵) اعلام کرد؛ کمی بعد گفته شد که Uncharted 4 در آوریل ( فروردین / اردیبهشت) عرضه می‌شود، اما حالا این بازی برای انتشار در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) و به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. Uncharted 4 آخرین بازی این مجموعه است که به وسیله ناتی داگ ساخته می‌شود. ممکن است در آینده یک استودیوی دیگر ساخت شماره جدیدی از این مجموعه را برعهده بگیرد. Uncharted 4 همچنین آخرین بازی سری است که «نیتن دریک» به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور دارد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده