نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید:‌ تبلیغ جدید تلویزیونی ایکس‌ باکس وان با تاکید بر قیمت ۲۹۹ دلاری

مایکروسافت امروز یک کمپین تبلیغاتی جدید برای ایکس‌باکس وان آغاز کرد و در طی آن یک تبلیغ جدید تلویزیونی برای کنسول نسل هشتمی خود منتشر کرد که نکته حائز اهمیت آن، تاکید بر قیمت ۲۹۹ دلاری و قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بود. با زومجی و تماشای این تبلیغ همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت امروز یک ویدیو تبلیغاتی جدید برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی ایکس‌باکس وان منتشر کرد. نام این ویدیو «آیا می‌دانستید؟» است و در آن نکاتی در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های این کنسول گفته می‌شود. در جایی از این تبلیغ به این نکته اشاره می‌شود که کنسول ایکس‌باکس وان، تنها کنسولی بوده که ۱۰ بازی پرفروش سال ۲۰۱۵ برای آن عرضه شده‌اند و همچنین به قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان نیز اشاره می‌شود. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

چندی پیش بود که قیمت ایکس‌باکس وان در حراج بهار مایکروسافت، ۵۰ دلار کاهش یافت و احتمال می‌رود که این کاهش قیمت موقتی باشد، اما با اینکه این تبلیغ جدید اشاره مستقیمی به کاهش دائمی قیمت ایکس‌باکس وان نمی‌کند، اما آغاز یک کمپین تبلیغاتی جدید، به احتمال زیاد به این مضمون است که برای مدت تقریبا زیادی، ایکس‌باکس وان با ۵۰ دلار قیمت کمتر به فروش می‌رسد.

هنوز مایکروسافت اعلام نکرده است که تا چه زمانی این کمپین تبلیغاتی ادامه خواهد داشت. کنسول رقیب ایکس‌باکس وان یعنی پلی‌استیشن 4 نیز که تا به حال حدود ۳۶ میلیون دستگاه فروش داشته، در حال حاضر با ۳۵۰ دلار به فروش می‌رسد و این کاهش قیمت می‌تواند در آمار فروش، به نفع مایکروسافت باشد. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که ده بازی فیزیکی پرفروش سال ۲۰۱۵ نیز همگی برروی کنسول نسل هشتم سونی منتشر شده‌اند اما این کنسول از قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل (اگر سرویس پلی‌استیشن Now را در نظر نگیرید)، پشتیبانی نمی‌کند.

نظر شما درباره تبلیغ جدید تلویزیونی ایکس‌باکس وان چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده