نویسنده: معین کلهری
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰

حالت بسکتبال بازی Rocket League به زودی در دسترس قرار می گیرد

با استناد به اطلاعات منتشر شده؛ حالت جدید اثر Rocket League که حال‌وهوایی بسکتبالی دارد، به‌زودی به بازی اصلی اضافه می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

ماه‌پیش، استودیو سایانیکس (Psyonix) طی توییتی از در دست ساخت بودن حالت بازی بسکتبالی برای راکت لیگ که «Hoops» تلقی می‌شود، خبر داد. حال استودیو یادشده، اعلام کرده است که این حالت در ماه آوریل (۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) در دسترس قرار می‌گیرد. با نزدیک شدن به March Madness (زمان اوج برگزاری مسابقات بسکتبال NCAA) این امر بسیار جذاب و مهیج به نظر می‌رسد. البته،  یک مٌد جدید تحت‌نام Dunk House هم متعاقباً به‌صورت رایگان منتشر می‌شود که تقریباً از آن بی‌خبر هستیم.

راکت لیگ - زومجی

راکت لیگ که پیرو یک سبک کاملاً منحصر به‎فرد است، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و  تا به‎حال ۷۰ میلیون دلار برای دست‎اندر‎کارانش درآمد داشته است.  در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شمار بازیکنان Rocket League به ۱۲ میلیون نفر رسید؛ همچنین این اثر در لیست فروش سالیانه استیم در سال گذشته نیز توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد و به فروشی حدود ۲ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی Rocket League در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ و ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی نیز توانست بهترین بازی مستقل سال لقب بگیرد. شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده