نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Mirror’s Edge Catalyst شهر زیبای شیشه ای را نشان می دهد

بازی Mirror’s Edge Catalyst ساخته‌ی جدید استودیو دایس است که تا کمتر از دو ماه دیگر منتشر خواهد شد. به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که جلوه‌هایی دیدنی از شهر شیشه ایِ بازی و جزئیات جدیدی از داستان را به نمایش می‌گذارد.

تریلر جدید بازی جهان باز و اکشن-ماجراجویی Mirror’s Edge Catalyst توضیحات سازنده‌ها و صحنه‌های جدید از بازی را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر ما شاهد توضیحات جدیدی از داستان بازی هستیم که با آزاد شدن فیث (Faith)، شخصیت اصلی بازی، پس از دو سال از زندان شروع می‌شود، اما محور اصلی تریلر بدون شک خود شهرِ شیشه‌ای (City of Glass) در بازی است.

Mirror's Edge Catalyst ANCHORشهری که از پایه برای این بازی طراحی شده است در یک کلام فوق‌العاده است؛ بسیار زیبا و با جلوه‌های بصری خیره کننده. حتی در بخش‌هایی از مرکز شهر، حال و هوای بخش‌های قدیمی مرکز شهر‌های واقعی رعایت شده است. در این بازی، بر خلاف نسخه‌ی اول، ما شاهد چرخه‌ی پویا (داینامیک) شب و روز خواهیم بود که البته در پیاده‌سازی از فاکتور‌های پایه‌ای نسخه‌ی پیشین تبعیت کرده است. تِرِنس کرونین، طراح مراحل بازی، در خصوص بازی می‌گوید:

این بازی محیطی تمیز دارد و سعی کرده است زیبایی‌های صنعتی را در فضاها و مکان‌هایش به نمایش بگذارد. البته بازی‌های کمی از چنین محیطی بهره می‌برند، چرا که امروزه محیط بازی‌ها اکثرا کثیف و با حال و هوایی تیره و تاریک هستند.

این تریلر جدید شاید اطلاعات آن‌چنان زیادی از بازی را به ما ندهد اما صحنه‌های زیبایی را از بازی در خود دارد. پیش از این دو تریلر دیگر از بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شده بود که مکانیک مبارزات و حرکت در محیط بازی را نشان می‌دادند. Mirror’s Edge Catalyst قسمت جدید بازی Mirror’s Edge محصول سال ۲۰۰۸ است. این ساخته‌ی استودیو دایس در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ (4 خرداد ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. پیش از این دو تریلر دیگر از این بازی منتشر شده بود که مکانیک مبارزات و حرکت در محیط بازی را نشان می‌دادند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Mirror’s Edge Catalyst را تماشا کنید:

|

منبع: PCGamer

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده