نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید: بازی های رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سونی طبق روال هر ماه، بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس خود را برای ماه آوریل (۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت) معرفی کرده است که در بین آن‌ها علاوه بر بازی از پیش معرفی شده Dead Star، نام بازی‌هایی مثل I'm Alive نیز به چشم می‌خورد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Sony لیست بازی‌های رایگان سرویس PlayStation Plus را برای ماه آوریل اعلام کرده که بازهم در بین آن‌ها، شاهد ترکیبی از بازی‌های مستقل و تقریبا بزرگ هستیم. اولین بازی که در این لیست و برای کنسول پلی‌استیشن 4 دیده می‌شود، Dead Star است که چندی پیش تایید شده بود. این بازی توسط استودیو آرماتور ساخته شده که اعضای آن سازندگان بازی محبوب Metroid Prime هستند. این بازی یک شوتر تیمی با المان‌هایی از سبک نقش آفرینی است و همچنین می‌توان شاهد برخی ویژگی‌های سبک‌های MOBA و استراتژیک نیز در آن بود. نتیجه این ترکیب سبک‌ها، یک بازی آنلاین است که ۲۰ نفر می‌توانند آن را به صورت همزمان تجربه کنند و در عین سادگی، حرفه‌ای شدن در آن کار سختی است.

بازی دوم کنسول پلی‌استیشن 4 در این ماه، Zombi از کمپانی یوبی‌سافت است که یک اثر زامبی کُشی سریع و نسبتا ترسناک اول شخص است و گیم پلی چالش برانگیز آن، بازی را به یک اثر سرگرم کننده تبدیل می‌کند که در داستان آن در شهر لندن جریان دارد. البته بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس فقط محدود به آثار پلی‌استیشن 4 نیست و دارندگان کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا هم می‌توانند از بازی‌های A Virus Named Tom و Shutshimi لذت ببرند و بازی‌های I'm Alive و Savage Moon نیز برای پلی‌استیشن 3 عرضه خواهند شد.

لیست کامل بازی‌های ماه آوریل:

  • پلی‌استیشن ویتا: A Virus Named Tom و Shutshimi
  • پلی‌استیشن 3: I'm Alive و Savage Moon
  • پلی‌استیشن 4: Dead Star و Zombi

در پایان می‌توانید تریلر بازی‌های رایگان آوریل را تماشا کنید:

|

نظر شما در مورد بازی‌های این ماه چیست؟

منبع: بلاگ رسمی پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده