نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تماشا کنید: تریلر انیمه جدید Brotherhood Final Fantasy XV

در جریان مراسم Uncovered: Final Fantasy XV که امروز در شهر لس آنجلس برگزار شد، یک انیمه جدید توسط اسکوئر انیکس به نام Brotherhood معرفی شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر معرفی این انیمه همراه باشید.

امروز و در جریان مراسم Uncovered: Final Fantasy XV، اطلاعات بسیار زیادی درباره این بازی و محصولات دیگر مربوط به این مجموعه منتشر شد. Square Enix ضمن اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی، از یک انیمیشن بلند جدید و یک بازی موبایل نیز که همگی بر اساس مجموعه فاینال فانتزی ساخته شده‌اند، رونمایی کرد.

یکی دیگر از محصولات معرفی شده، یک سریال انیمه با نام Brotherhood بود که قرار است در پنج قسمت پخش شود و داستان دوستی افسانه‌ای شاهزاده نوکتیس و سه دوستش را روایت می‌کند و طرفداران این مجموعه را برای داستان بازی Final Fantasy XV آماده می‌کند. اولین قسمت این انیمه هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کانال رسمی این بازی در وب‌سایت یوتیوب قرار داداه شده است. چهار قسمت بعدی انیمه Brotherhood نیز تا پیش از انتشار بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۹ مهر ۱۳۹۵) پخش خواهند شد. تمامی قسمت‌های بعدی این انیمه نیز رایگان هستند. در انتها شما را به تماشای تریلر معرفی این انیمه دعوت می‌کنیم:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده