نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ عرضه قسمت دوم بازی Hitman مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس رسما تاریخ عرضه قسمت دوم از بازی اپیزودیک Hitman را مشخص کرد که در کشور ایتالیا جریان خواهد داشت و اوایل اردیبهشت عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Square Enix پس از اعمال تغییرات چندین و چند باره در نحوه عرضه نسخه جدید Hitman، بالاخره تصمیم گرفت تا این بازی را با فرمت اپیزودیک (چند قسمتی) عرضه کند. قسمت اول بازی چندی پیش برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد که مراحل آموزشی و مرحله‌ای را در کشور فرانسه و شهر پاریس در اختیار گیمر‌ها قرار می‌داد. حال طبق وعده‌ای که اسکوئر انیکس چندی پیش داده بود، تاریخ انتشار قسمت دوم بازی مشخص شده که بر اساس آن در تاریخ ۲۶ آوریل‌ (۷ اردیبهشت) شاهد عرضه آن خواهیم بود.

این قسمت در شهر ساپینزا جریان خواهد داشت که یک شهر ساحلی در جنوب ایتالیا است و گیمر‌ها مانند نسخه اول با چالش‌های مختلف و مراحل داستانی روبرو خواهند شد. به‌علاوه در کنار اعلام تاریخ انتشار این قسمت، بسته چالش‌های Vampire Magician نیز برای نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی عرضه شده که ۱۰ چالش جدید را به بازی اضافه می‌کند.

اسکوئر انیکس همچنین یک ویدیو بسیار کوتاه هم برای اعلام تاریخ انتشار بازی منتشر کرده که می‌توانید در زیر آن را تماشا کنید:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده