نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

مرحله اول بازی Unravel را به صورت رایگان تجربه کنید

پس از گذشت نزدیک به دو ماه از عرضه بازی Unravel، کمپانی الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا مرحله اول این بازی را به صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار دهد تا افراد بیشتری با بازی آشنا شوند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی پلتفرمر دوبعدی Unravel در تاریخ ۲۰ بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد. ساخت این بازی را استودیو کُلد‌وود اینتراکتیو و انتشارش را کمپانی بزرگ Electronic Arts بر عهده داشتند و داستان بازی در مورد یک موجود کاموایی به نام یارنی است که باید با استفاده از نخ‌های کاموا معما‌ها و پازل‌های مختلفی را حل کند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p شاتل

حال کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده که برای معرفی بهتر این بازی، علاقه‌مندان می‌توانند مرحله اول آن را که «Thistle and Weeds» نام دارد، به مدت ۱۰ ساعت به صورت رایگان بر روی هریک از سه پلتفرم مذکور تجربه کنند. این نسخه دمو بر روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی از طریق اوریجین عرض شده و دارندگان نسخه پلی‌استیشن 4 هم می‌توانند این نسخه را رایگان دانلود کنند.

به هر حال اگر هنوز در خرید این بازی ۲۰ دلاری دچار تردید هستید، تجربه مرحله اول آن می‌تواند کمک خوبی به تصمیم گیری شما بکند. به‌علاوه زومجی نیز این بازی دو بعدی را مورد بررسی قرار داده و حامد افرومند در نقد خود، نمره خیلی خوب ۸ را به آن داده است. وی در نقد خود گفت:

Unravel‌ بازی خوب و بسیار ارزشمندی است، اما بعضی عوامل دست به دست هم داده تا تبدیل به یک شاهکار نشود. زحمتی که تیم سازنده برای طراحی بصری بازی کشیده است، بسیار ستودنی است، اما کاش همین تلاش و خلاقیت برای گیم‌پلی و طراحی پازل‌های بازی نیز خرج می‌شد تا شاهد یک اثر بی‌نقص‌تر باشیم. Unravel‌ با یادآوری خاطرات در دل خود، خاطره‌ی خوبی نیز در ذهن مخاطب به جا می‌گذارد و گشت و گذار در محیط‌های آن تا مدت‌ها به یادتان خواهد ماند. گاهی اوقات محو تماشای آن می‌شوید، گاهی می‌خندید و گاهی دنیای تاریک بازی شما را به فکر می‌اندازد.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده