// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

قسمت اول سری بازی‌ های Dead Space به سرویس EA Access ایکس‌باکس وان ملحق شد

در ادامه الحاق بازی‌های رایگان جدید به خدمات EA Access، الکترونیک آرتز به تازگی بازی Dead Space، ساخته‌ی ویسِرال گیمز را به این خدمات افزوده است. EA Access تنها برروی ایکس‌باکس وان در دسترس است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز، Dead Space، بازی ترس و بقا محصول سال ۲۰۰۸ را به لیست بازی‌های رایگان EA Access کنسول ایکس‌باکس وان افزوده است. این بازی دومین بازی ایکس‌باکس 360 بعد از Plants vs. Zombies محسوب می‌شود که در ماه مارس ۲۰۱۶ در قالب قابلیت Backward Compatibility به EA Access افزوده شده است. Dead Space در هفته‌ی جاری برای Backward Compatibility عرضه شده بود.

Dead Space که اکنون نیز برای اعضای گُلد ایکس‌باکس لایو رایگان عرضه شده، هجدهمین بازی رایگانEA Access Vault در کنار Plants vs. Zombies: Garden Warfare ،Battlefield Hardline ،Dragon Age: Inquisition و Madden NFL 16 محسوب می‌شود.

تمامی بازی‌های حاضر در خدمات EA Access Vault تا زمان اتمام اشتراک به صورت رایگان قابل بازی‌ هستند. متاسفانه هیچ برنامه مشخصی برای زمان‌بندی الحاق بازی‌های بیشتر توسط الکترونیک آرتز اعلام نشده است. طبق وعده‌ی این شرکت بازی‌های رایگان هیچگاه از خدمات ذکر شده حذف نخواهند شد. الکترونیک آرتز اوایل فروردین ماه نیز بازی NHL 16 را به این خدمات افزوده بود.

اشتراک EA Access با هزینه ماهیانه ۵ دلار یا سالیانه ۳۰ دلار اکنون در دسترس قرار دارد. در کنار بازی‌های رایگان، مشترکین این خدمات دسترسی سریع به بازی‌های آینده در کنار ۱۰ درصد تخفیف برای محتوای دیجیتالی الکترونیک آرتز دریافت می‌کنند. الکترونیک آرتز خدمات مشابهی را با نام Origin Access‌ برروی رایانه‌های شخصی  با بیش از ۱۰ بازی رایگان ارائه می‌دهد. این در حالی است که برخی از بازی‌های تفاوت‌هایی با EA Access ایکس‌باکس وان دارد.

اکنون خدمات EA Access در مجموع ۱۸ بازی را از تاریخ ۱ آوریل (۱۳ فروردین)‌ به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می‌دهد:

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده