نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: ویدیویی از گیم پلی بازی Mass Effect: Andromeda فاش شد

پس از اینکه چندی پیش و به دلیل انتشار یک نظر سنجی اطلاعاتی از داستان بازی Mass Effect: Andromeda فاش شد، این بار هم ویدیویی منتشر شده که به احتمال زیاد مربوط به گیم پلی این بازی باشد. با زومجی همراه باشید.

با اینکه بازی Mass Effect: Andromeda تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است، ولی این روز‌ها کم کم شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد آن هستیم. چندی پیش نظر سنجی ارسال شده برای طرفداران، اطلاعاتی از داستان بازی جدید استودیو بایوور ارائه کرد و حال امروز هم ویدیویی منتشر شده که به گزارش سایت All Games Delta، توسط یکی از طراحان بازی فاش شده و مربوط به نسخه آلفا بازی و البته سال ۲۰۱۴ است.

با اینکه هنوز هم نمی‌توان با قطعیت گفت که این ویدیو مربوط به مس افکت: آندرومدا است، ولی برخی المان‌هایی در آن شاهد هستیم که انتظار می‌رود در این بازی شاهدش باشیم. برای مثال شخصیت بازی در قسمتی از ویدیو، از جت پک استفاده می‌کند و در صحنه‌ای هم شاهد انتشار یک گاز سمی در سطح سیاره هستیم. همچنین طرفداران اعلام کرده‌اند که HUD بازی در این ویدیو مشابه تصاویری است که از بازی منتشر شده‌ و این مورد هم احتمال واقعی بودن ویدیو را بالا می‌برد.

البته از آنجایی که این ویدیو مربوط به سال ۲۰۱۴ است، بدون شک گرافیک نهایی بازی بسیار بهتر از آن خواهد بود. در پایان می‌تواند این ویدیو را تماشا کنید:

Mass Effect: Andromed برای عرضه روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده و در جریان نمایشگاه E3 2016 اطلاعات بیشتری از آن ارائه خواهد شد.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده