نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

مدیر بازاریابی مایکروسافت: میزان پیش فروش Quantum Break فراتر از حد انتظار است

آرون گرینبرگ اخیرا طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که آمار پیش فروش بازی Quantum Break بسیار فراتر از حد انتظار و بهتر از پیش‌بینی‌ها است و این بازی می‌تواند به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود. با زومجی همراه باشید.

بازی کوانتوم بریک در تاریخ ۱۷ فروردین (۵ آوریل) بر روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شود و پیش فروش این نسخه‌ها از چندی پیش آغاز شده است. حال با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی، آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Microsoft، با انتشار یک پادکست در مورد بازی و میزان فروش آن اطلاعاتی ارائه کرده است. وی در این پادکست گفت که مایکروسافت برای معرفی این IP جدید، از شیوه‌های تبلیغاتی سنتی استفاده کرده و نمایندگانی به تمامی کشور‌های اصلی محل عرضه بازی ارسال کرده است تا طرفداران و خبرگزاری‌ها را با بازی آشنا کنند. گرینبرگ در ادامه گفت:

همه چیز عالی است، میزان درخواست پیش فروش‌ها فراتر از حد انتظار و بسیار بیش‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه است. همچنین خرده‌فروشی‌ها هم هر روز خواستار تعداد بیشتری از بازی هستند. ما خودمان این بازی را تجربه کردیم و می‌دانیم که چقدر بازی با کیفیتی است. انتظار یک موفقیت بزرگ را در مورد Quantum Break داریم.

مدیر بازاریابی مایکروسافت در ادامه هم اعلام کرد که بی‌صبرانه منتظر شنیدن بازخورد‌های طرفداران در مورد این بازی است. وی همچنین اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد تا یک بازبینی کلی در مورد کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2016 انجام دهد که به نفع طرفداران خواهد بود. اطلاعات بیشتری در این مورد در آینده نزدیک منتشر خواهند شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده