نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

بررسی ویدیویی Tom Clancy's The Division

پس از اینکه چندی پیش بررسی متنی بازی The Division را در زومجی خواندید، اکنون هم بررسی ویدیویی این اثر جدید یوبی‌سافت را آماده کردیم که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.

Tom Clancy's The Division در تاریخ ۱۸ اسفند (۸ مارس) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شد و طرفداران این بازی پس از سه سال توانستند آن را تجربه کنند؛ بازی که تلفیقی از سبک‌های شوتر سوم شخص، نقش آفرینی و MMO است و در شهر پسا آخرالزمانی نیویورک جریان دارد. دیویژن به عنوان یک بازی شوتر صرف که بتوان آن را در کنار دوستان بازی کرد، بسیار لذت بخش است. با این حال اگر بخواهیم پا را فراتر از این بگذاریم و از دید یک بازی MMO آن را بررسی کنیم، نقص‌هایی دارد که به نوعی غیرقابل بخشش هستند و باعث می‌شود پس از گذشت ساعاتی با یک بازی خسته کننده روبرو شویم.

با این حال بازی از لحاظ گرافیک و جلوه‌های بصری و صوتی، یک تجربه عالی است و تنها مشکلی که گرافیک فنی بازی از آن رنج می‌برد، دیر لود شدن بافت‌ها است که اگر نبود، دیویژن در این بخش هم مانند گرافیک هنری نمره‌ای عالی می‌گرفت. به هر حال برای اینکه بیشتر با نقاط ضعف و قوت این بازی آشنا شوید، در ادامه می‌توانید ویدیو بررسی آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p از شاتل‌لند


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده