نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: دو تریلر جدید و بسیار زیبا از گیم پلی بازی Uncharted 4

استودیو ناتی داگ دو تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Uncharted 4: A Thief's End منتشر کرده که یکی گردش در دامنه‌های ماداگاسکار و دیگری هم المان‌های مخفی‌کاری بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End پس از تاخیر‌های متوالی ماه آینده عرضه خواهد شد و استودیو ناتی‌داگ همه تلاش خود را کرده تا آخرین قسمت از ماجراجویی‌های نیتن دریک به یک بازی فوق‌العاده و به‌یادماندنی برای طرفدارانش تبدیل شود. حال که کم کم در حال نزدیک شدن به زمان انتشار بازی هستیم، دو تریلر جدید از گیم‌پلی آن منتشر شده که بسیار زیبا هستند. تریلر اول با نام گشتی در دامنه‌های ماداگاسکار منتشر شده که بیشتر بر روی گردش با جیپ در محیط‌های بسیار زیبای بازی تمرکز دارد و البته در بخشی هم شاهد جستجوی محیط توسط نیتن دریک با پای پیاده هستیم:

|

تریلر بعدی بیشتر بر روی جنبه‌های مخفی‌کاری بازی تمرکز دارد و البته در همان منطقه قبلی جریان دارد. در این تریلر شاهد بالا رفتن نیتن دریک از سازه‌های مختلف و کشتن دشمنان در حالت مخفی‌کاری هستیم. به‌علاوه در بخشی از آن دشمنان متوجه حضور وی می‌شوند و شاهد درگیری‌های زیادی هستیم که در آن‌ها انفجار و از همه مهم‌تر طراحی بسیار زیبای محیط کاملا خودنمایی می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را هم تماشا کنید:

|

آنچارتد ۴ در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.نظرات خود را در مورد این ویدیو‌ها با زومجی در میان بگذارید.

منبع ویدیو: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده