نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰

نیل دراکمن: پایان بندی داستان Uncharted 4 باعث ایجاد تفرقه بین طرفداران می شود!

زمان کمی تا عرضه بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End باقی مانده است و به همین دلیل نیل دراکمن، کارگردان بازی، در توضیحاتی جدید از پایان‌بندی داستان آن صحبت کرده که قرار است باعث ایجاد بحث و تفرقه در بین طرفداران شود! با زومجی همراه باشید.

بدون شک موردانتظار‌ترین بازی انحصاری برای طرفداران کنسول پلی‌استیشن 4، جدیدترین نسخه از ماجراجویی‌های نیتن دریک یعنی Uncharted 4: A Thief's End است که ماه آینده عرضه خواهد شد. اخیرا نیل دراکمن، مصاحبه‌ای با سایت IGN داشته و در مورد پایان‌بندی داستان این بازی گفته است:

با استناد به نظر افرادی که تا به امروز بازی را تست کرده‌اند، می‌توانم بگویم که پایان داستان این نسخه باعث ایجاد بحث‌های زیادی در بین طرفداران خواهد شد و من از این بابت بسیار خوشحالم. چرا که ترجیح می‌دهم طرفداران از چیزی که اتفاق می‌افتد متنفر باشند تا اینکه هیچ حس خاصی نسبت به آن نداشته باشند.

دراکمن در ادامه صحبت‌‌های خود در مورد احتمال مرگ نیتن دریک در پایان آنچارتد ۴ هم گفت:

من مطمئنم که شما واقعا دوست ندارید که در حال حاضر این موضوع را اعلام کنم یا اطلاعاتی از آن ارائه دهم. همه چیز در پایان بازی مشخص خواهد شد.

کارگردان بازی در بخش بعدی صحبت‌هایش هم اشاره کرد که آنچارتد ۴ یک اثر کاملا وفادار به ناتی‌داگ و سبک این استودیو است:

من به این نتیجه رسیده‌ام که باید افراد دیگر (کسانی که طرفدار بازی‌های ناتی‌داگ نیستند)‌ را در ساخت بازی‌هایمان در نظر نگیریم. چرا که اگر هدف ما جلب رضایت آن‌ها باشد، بدون شک نتیجه‌ای مناسب نخواهد داشت. ولی آنچارتد ۴ بازی است که طبق اصول قبلی استودیو و برای طرفداران قدیمی ساخته شده و امیدواریم که نتیجه کار هم مورد پسند آن‌ها باشد.

کار ساخت بازی Uncharted 4 چندی پیش به پایان رسید تا این بازی پس از تاخیر‌های متوالی بالاخره در تاریخ ۲۱ اردیبهشت عرضه شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده