نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بازی God of War 4 احتمالا در مورد اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود

سری God of War همواره داستان اسطوره‌ های یونانی را روایت کرده‌ است. با این حال شایعاتی منتشر شده که بر اساس آن‌ها، قسمت چهارم احتمالا در مورد اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود. به‌علاوه تصاویر هنری زیبایی هم منتسب به این بازی فاش شده که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

سری بازی‌های «خدای جنگ» را همه به دلیل داستان پیرامون اساطیر و افسانه‌های یونانی‌اش می‌شناسند. ولی به نظر می‌رسد که داستان «کریتوس» در God of War 4 در رابطه با اسطوره‌های اسکاندیناوی خواهد بود. البته این مورد فعلا در حد یک شایعه مطرح شده و به طور رسمی تایید نشده است. سایت نِردلیکس در پاسخ یکی از کاربران توییتر به نام شینوبی602 که سابقه زیادی در فاش کردن اطلاعات درست از بازی‌ها پیش از عرضه آنها دارد، وبسایتی متعلق به یکی از طراحان سابق استودیوی سانتا مونیکا (خالق سری God of War) به نام فینیان مک‌منوس را کشف می‌کند و با موشکافی دقیق در این سایت، چند تصویر هنری پیدا می‌کند که در برخی از آن‌ها شاهد حضور کریتوس در محیط‌هایی شبیه منطقه اسکاندیناوی هستیم. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همان‌طور که مشاهده کردید، در برخی از تصاویر شخصیت کراتوس با همان خالکوبی قرمز رنگ آشنایش، کاملا مشخص است. پس از انتشار این عکس‌ها، سایت NerdLeaks کاملا از دسترس خارج شده و تصاویر هم از سایت Imgur پاک شده‌اند و فقط در انجمن نیوگف تعدادی از آنها باقی مانده است.

به هر حال نه سونی و نه استودیوی Santa Monica هنوز رسما ساخته شدن God of War 4 را تایید نکرده‌اند. با این حال چندی پیش شایعه دیگری نیز منتشر شد که بر اساس آن، این بازی بیش از یک سال است که مراحل ساخت خود را سپری می‌کند.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ فکر می‌کنید God of War 4 در دست ساخت قرار دارد و آیا این بازی در مورد اساطیر اسکاندیناوی خواهد بود؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده