نویسنده: مرتضی تقوی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

بازیکن روی جلد بازی FIFA 17 را شما انتخاب کنید

بر خلاف روال نسخه‌های قبلی مجموعه FIFA که ستاره‌ اصلی روی کاور بازی را سازندگان انتخاب می‌کردند، اکنون سایت FIFPlay در یک نظرسنجی این امکان را به هواداران بازی داده است تا بازیکن محبوب خود را برای جلد FIFA 17 معرفی کنند.

در شماره جدید مجموعه فوق‌العاده محبوب FIFA ستاره‌ی اصلی روی کاور بازی را هواداران (برای اولین بار در تاریخ این مجموعه) می‌توانند با رای‌گیری انتخاب می‌کنند. سال گذشته روال به این صورت بود که خود شرکت الکترونیک‌ آرتس با ستاره‌ی اصلی روی کاور بازی (که لیونل مسی بود) قرارداد می‌بست و طرفداران تنها می‌توانستند ستاره‌ی فرعی مناطق مختلف (که کنار ستاره‌ی اصلی روی کاور قرار می‌گرفت) را به وسیله‌ی رای‌گیری انتخاب کنند. اما امسال طرفداران می‌توانند با مراجعه به سایت FIFPlay ستاره‌ی اصلی را نیز خودشان انتخاب کنند. مسئولان این سایت اعلام کرده‌اند که این نظرسنجی رسمی نیست اما نتایج آن را به اطلاع مسئولان الکترونیک آرتس خواهند رساند.

رای‌گیری برای ستاره‌ی کاور بازی فیفا 17 مدتی است که آغاز شده و تا کنون نزدیک به 30 هزار نفر نظر خود را اعلام کردند. رتبه بندی‌ها تا اینجای نظرسنجی به صورت زیر است:

رای گیری ستاره اصلی کاور بازی فیفا 17

مطابق انتظار بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که به ترتیب با بازی‌های FIFA و Pro Evolution Soccer شناخته می‌شوند در صدر این رای‌گیری قرار دارند ولی رونالدو با اندکی تفاوت پیشتاز است. تمام پنج بازیکن صدر این نظرسنجی از میان بازیکنان شاغل در دو تیم مطرح اسپانیایی (بارسلونا و رئال مادرید) هستند. دیگر نکته‌ی جالب توجه این لیست حضور آردا توران ستاره‌ی ترکیه‌ای بارسلونا در بین چهار نفر اول است که نشان دهنده‌ی فعال بودن گیمر‌های ترکیه‌ای در این رای‌گیری است. پیش از این هم حضور گرت بیل بر روی کاور بسته‌ی الحاقی ویژه‌ی یورو 2016 بازی PES 2016 تایید شده بود.

شرکت در رای‌گیری ستاره‌ی اصلی کاور بازی FIFA 17 برای همه آزاد است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت مذکور به بازیکن محبوب خود رای بدهید. به جز این افراد، ستاره‌های زیادی هستند که می‌توانند روی جلد بازی FIFA 17 حضور داشته باشند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به زلاتان ابراهیموویچ، رابرت لواندوفسکی، جیمی واردی جذاب و هری کین اشاره کرد؛ اگرچه بعید است این بازیکن‌ها بتوانند با مسی و رونالدو رقابت کنند.

اخیرا شایعه شده است که نسخه‌ی جدید بازی FIFA در تاریخ 30 شهریور امسال در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. همچنین پیش از این گفته می‌شد که بازی FIFA 17 بخش داستانی‌ای مشابه بازی NBA 2K16 خواهد داشت.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده