نویسنده: میثم علی حسنی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

نگاهی به جدیدترین ست های ساخته شده در Workshop بازی Dota 2

Workshop محلی است تا هنرمندان و طرفداران بازی Dota 2 بتوانند استعداد خود را به نمایش بگذارند و آیتم  و ست‌های زیبا برای این بازی طراحی کنند. در ادامه نگاهی به چند مورد از این کارهای زیبا خواهیم انداخت. با زومجی همراه  باشید.

به لطف موتور سورس 2، بازی Dota 2 توانسته در بخش طراحی شخصیت‌ها پیشرفت عالی داشته باشد و جدیدا نیز با عرضه بروزرسانی‌های متعدد شاهد اضافه شدن امکان ساخت ست و آیتم برای هیروهایی نظیر Arc Warden  و Undying بودیم. در ادامه به سراغ چند ست زیبا و محبوب در بخش ورکشاپ بازی دوتا 2 می‌رویم:

Flamed-Falcon-Ghyro-set-Dota-2-ZoomgFlamed Falcon

بدون شک در نسخه 6.86 نقشه بازی Dota 2 هیروی Gyrocopter یکی از مهمترین Carry های بازی به حساب می‌آید و همواره جز هیروهایی با بالاترین تعداد پیک بوده است. این ست که توسط Forge- Core ساخته شده است، احتمالا با کسب آرای لازم به بازی اضافه خواهد شد و با اینکه فعلا در بالاترین مکان جدول قرار ندارد، اما محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است.

Flamed-Falcon-Gyro-set-Dota-2-Zoomg


 

Legacy-of-the-Lunar-Dragon-mirana-set-Dota2-ZoomgLegacy of the Lunar Dragon

ستی زیبا از هنرمندی به نام MV که واقعا طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. هر چند Mirana دارای ۹ ست و ۱۵ مونت اختصاصی است، اما بدون شک Legacy  of  the Lunar Dragon اگر بتواند رای لازم برای ورود به فروشگاه بازی را دریافت کند، بین آن‌ها شاخص‌ترین خواهد بود.

Legacy-of-the-Lunar-Dragon-2-mirana-set-Dota2-Zoomg


 

Velvety-Ice-crystal-maiden-set-Dota-2-ZoomgVelvety Ice

هر چند Crystal Maiden یک Arcana زیبا را در بین مجموعه ست‌های خود به همراه دارد، ولی همیشه یک ست جدید با استایلی زیبا می‌تواند به بازی اضافه شود و طرفدار پیدا کند. سارا سازنده این ست به خوبی توانسته لطافت و هنر زنانه را به نمایش بگذارد و امیدوار است Velvety را به دیگر ست های این هیرو اضافه کند.

Velvety-Ice-2-crystal-maiden-set-Dota-2-Zoomg


 

Raptor-Soul--2-Shadow-Fiend-Dota-2-ZoomgRaptor Soul

بعد از رای‌گیری در مسابقات The International 4 بود که بالاخره ولو دستی به سر و روی قیافه میمون‌مانند قبلی هیروی Shadow Fiend کشید و همراه با آن یک Arcana زیبا را ارائه کرد. حالا نوبت اولین ستی است که احتمالا با رای طرفداران به دو آیتم دیگر این هیرو افزوده خواهد شد و به قول سازنده آن، ست جدید به این هیرو قدرتی به اندازه بالهای یک عقاب، دقتی به اندازه چشم های یک عقاب و تیزی به اندازه چنگال‌های یک عقاب خواهد داد.

Raptor-Soul-Shadow-Fiend-Dota-2-Zoomg


 

Echoes-of-the-Vanquished--2-Undying-Set-Dota2-ZoomgEchoes of the Vanquished

دو هنرمند خوش‌ذوق به نام‌های Kiefen 'Zipfinator' Zipf و Tiffany 'Arty' Boother توانستند بالاخره یک ست  جذاب را برای هیروی Undying طراحی کنند. طی بروزرسانی‌های جدید امکان ساخت ست برای این هیرو فراهم شده است و بزودی شاهد آیتم‌های بیشتر و زیباتری برای Undying خواهیم بود.

Echoes-of-the-Vanquished-Undying-Set-Dota2-Zoomg


 

Undying-Tomb-Overlord--2-Undying-Set-Dota-2-ZoomgUndying Tomb Overlord

دومین ست طراحی شده برای هیروی Undying که امتیار بالایی نیز در ورکشاپ برای خود دست و پا کرده است، شما را به زمان مصر باستان می‌برد و بدون شک برای یک زامبی یا مومیایی می‌تواند بهترین ایده ممکن باشد. قطعا این ست در کنار Wrath of Ka هیروی Necrophos و مخصوصا در مپ بیابانی بازی یک نمای بسیار جالب و فوق العاده را به نمایش می گذارد.

Undying-Tomb-Overlord-Undying-Set-Dota-2-Zoomg


 

Eldrvurm-Knight-2-Winter-Wyren-Dota-2-ZoomgEldwurm Knight

هیروی Winter Wyren مدتی پیش بود که به بازی Dota 2 افزوده شد و در ابتدا قابلیت ساخت آیتم و ست برای این هیرو وجود نداشت، ولی بالاخره CTaKaH_MoJIoKa توانست یک ست زیبا برای این هیرو طراحی کند؛ وی فردی است که قبل از این ست زیبای Scavenger of Dragons هیروی Pudge را مختص مسابقات Korea Dota League آماده کرده بود.

Eldrvurm-Knight-Winter-Wyren-Dota-2-Zoomg


 

Firstborn-Guardian-2-Arc-Warden-Dota-2-ZoomgFirstborn Guardian

آخرین هیرویی که به بازی Dota 2 راه یافت اولین ست خود را احتمالا دریافت خواهد کرد. Pernach با تلاش فراوان توانست یک استایل زیبا از این هیرو را به نمایش بگذارد و حالا منتظر جمع آوری رای برای اضافه شدن Firstbron Guardian به فروشگاه Dota 2 است.

Firstborn-Guardian-Arc-Warden-Dota-2-Zoomg

نظر شما درباره این ست‌ها چیست؟ اگر شما هم ست‌های جدید بیشتری برای بازی Dota 2 سراغ دارید حتما به ما معرفی کنید.

منبع: Gosugamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده