// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: هیولاهایی ترسناک به نام Vargheist در بازی Total War: Warhammer

موج جدید تریلر‌ها و گیم‌پلی‌های بازی Total War: Warhammer، ساخته‌ی کریتیو اسمبلی، پس از معرفی رسمی کنت‌های خون آشام شروع شده است. در جدیدترین این تریلرها با دسته‌ای از هیولاهای ترسناک خون آشام‌ها با نام Vargheist آشنا می‌شوید. برای دیدن تریلر با زومجی همراه باشید.

کمپانی Creative Assembly، همراه با ناشر همیشگی بازی‌های خود یعنی سگا در جدیدترین تریلر معرفی نیرو‌های بازی Total War: Warhammer، از یک دسته‌ی قدرتمند و ترسناک رونمایی کرده که در انحصار نژاد کنت‌های خون آشام است. این موجودات که بصورت گروهی حمله می‌کنند با ظاهری منزجر کننده از آسمان بر سر دشمنان خود فرود آمده و خشم و نفرت خود را نشان می‌دهند. تریلر معرفی این موجودات را که Vargheist نام دارند می‌توانید در زیر تماشا کنید:

  | 

بازی Total War: Warhammer با تاخیری حدودا یک ماهه، در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری (۲۴ ماه می ۲۰۱۶) بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی و بر روی سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس، مک و SteamOS منتشر خواهد شد. پیش‌تر نیز در زومجی تریلر معرفی دو نیروی دیگر خون آشام‌ها را تماشا کردید.

نظر شما در مورد این نیروهای قدرتمند چیست؟ شما دوست دارید با کدام یک از نژادها بازی کنید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده