نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تصاویر جدید Mafia 3 دنیای بسیار زیبای بازی را نشان می‌دهند

استودیوی هنگر 13 تصاویر جدیدی از بازی موردانتظار Mafia 3 منتشر کرده که در آن‌ها گرافیک بسیار زیبای بازی خودنمایی می‌کند. برای تماشای این تصاویر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

استودیوی هنگر 13، سازنده بازی مافیا 3، چندی پیش و در جریان رویداد GDC 2016، کنفرانسی در مورد این بازی با محوریت خلق محیطی پویا و زنده ارائه کرد. اخیرا محتوای این کنفرانس به صورت متنی منتشر شده که در آن تصاویر بسیار زیبایی از Mafia 3 هم قرار داده شده است. Hanger 13 اعلام کرده که قصد دارد با استفاده از NPC‌هایی با هوش مصنوعی بالا و رفتار‌های طبیعی، محیط بازی و زندگی مردم را به شکلی واقع‌گرایانه شبیه‌سازی کند.

در ادامه می‌توانید این تصاویر جدید را مشاهده کنید؛ البته در نظر بگیرید که علی‌رغم داشتن گرافیک بسیار زیبا، این تصاویر مربوط به نسخه Pre-Alpha بازی هستند و گرافیک نسخه نهایی احتملا از این هم زیباتر خواهد بود.

 

Mafia III برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و انتشار آن برعهده کمپانی 2کِی گیمز (2K Games) خواهد بود. با اینکه هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی از جانب سازندگان مشخص نشده، ولی چندی پیش فروشگاه بست‌بای تاریخ انتشار بازی را ۷ اردیبهشت اعلام کرده بود که البته عرضه بازی در این تاریخ بعید به نظر می‌رسد.

نظر شما در مورد تصاویر جدید منتشر شده از مافیا 3 چیست؟

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده