// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ عرضه نسخه فیزیکی Oddworld: New 'n' Tasty اعلام شد

قبلا اعلام شده بود که نسخه فیزیکی بازی Oddworld: New 'n' Tasty به صورت محدود برای پلی‌استیشن 4 و همچنین کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا عرضه خواهد شد. حالا سازندگان بازی تاریخ انتشار این نسخه را اعلام کرده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

شرکت آدورلد اینهبیتنتس (Oddworld Inhabitants) اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی Oddworld: New 'n' Tasty به صورت محدود و با همکاری شرکت لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) در تاریخ ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد.

قرار است ۵۰۰۰ نسخه از این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4  منتشر شود. این در حالی است که برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا تنها ۲۵۰۰ نسخه در نظر گرفته شده است و هر یک از صاحبان این کنسول‌ها تنها مجاز به خرید ۱ نسخه از بازی هستند.

بازی Oddworld: New n Tasty برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد و سپس برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، Wii U و پلی‌استیشن ویتا به انتشار رسید. این بازی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Oddworld: Abe’s Oddysee است که در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. در این بازی شما هدایت شخصیتی به نام «ایب» را در سیاره آدورلد به عهده می‌گیرید. ایب از نژاد «مودوکن‌ها» است و برای نجات دوستانش از دست «گلوکن‌ها» تلاش می‌کند.

اخیرا بازی جدیدی از این مجموعه با نام Oddworld: Soulstorm معرفی شد که برای انتشار در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Attack of the Fanboy