// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

بروزرسانی جدید Smite نرخ فریم ۶۰ را به نسخه‌های کنسولی بازی اضافه می‌کند

بازی مهیج Smite، محصول استودیوی های-رز که با دوربین سوم شخص و در سبک میدان نبرد چند نفره‌ آنلاین ساخته شده، قرار است در بروزرسانی بعدی خود امکان ارائه نرخ فریم ۶۰ را بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

بازی فانتزی و جذاب Smite، در سبک میدان نبرد چندنفره‌ی آنلاین یا MOBA و با زاویه دیدی سوم‌شخص در سال ۲۰۱۴ به وسیله استودیوی Hi-Rez ساخته شد. چندی پیش توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که یک گزینه برای دریافت نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به نسخه‌های کنسولی Smite اضافه خواهد شد. این امکان فوق‌العاده به کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 اجازه می‌دهد نرخ فریمی ۲ برابر مقدار قبلی (۳۰ فریم بر ثانیه) را دریافت و از اجرای این بازی در روان‌ترین حالت ممکن لذت ببرند.

اسکات لوسیر، یکی از طراحان بازی Smite که پیش‌تر نیز خبر اضافه شدن این گزینه به بازی را اعلام کرده بود، می‌گوید که این امکان در بروزرسانی بعدی بازی که هنوز تاریخ انتشار آن اعلام نشده، وجود خواهد داشت. وی از این امکان به عنوان یک گزینه اضافی یاد کرده که استفاده از آن کاملا اختیاری خواهد بود. لوسیر در این باره گفت:

پس از دریافت بروزرسانی بعدی بازی Smite، کاربران نسخه‌های کنسولی قادر خواهند بود از یک گزینه برای دریافت نرخ فریم ۶۰ استفاده کنند.

بازی Smite در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در دسترس است، اما طبق توضیحات ارائه شده، نرخ فریم ۶۰ به نسخه‌های رایانه‌ای این بازی اضافه نخواهد شد. پیش‌تر در زومجی خبر معرفی بازی Smite: Battleground of the Gods برای پلی‌استیشن 4 را نیز منتشر کرده بودیم.

آیا شما هم جزو کاربران نسخه‌‌های کنسولی Smite هستید؟ نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG 247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده