// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: حالت جدید Infection بازی Halo 5 معرفی شد

بازی Halo 5، ساخته‌ی ۳۴۳ اینداستریز، پس از دریافت حالت‌های متنوع در سال ۲۰۱۵، این‌بار قرار است حالت محبوب و پر طرفدار Infection را دریافت کند که به تازگی تریلر کوتاهی از معرفی آن منتشر شده است. برای دیدن تریلر و اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

دیگر نمی‌توان حالت Firefight را تنها حالتی دانست که کمپانی 343 Industries پای آن را به بازی Halo 5: Guardians باز کرده است، بلکه طبق توضیحات توسعه دهندگان از این پس باید حالت زیبای Infection را نیز عضو جدید بازی Halo 5 دانست. تریلر کوتاهی نیز از معرفی این سبک منتشر شده که می‌توانید در انتهای این مطلب تماشا کنید.

در حقیقت حالت Infection که پیش‌تر در بازی‌های Halo 3 و Halo: Reach وجود داشت، دارای حال و هوای بازی‌های زامبی است که در آن یک بازیکن در قالب یک زامبی به دنبال بقیه‌ی بازیکنان است و سعی در آلوده کردن آنان دارد. این حالت را می‌توان مثل حالت‌های Grifball و Firefight پر طرفدار و محبوب دانست. حالت Grifball در بروز رسانی قبلی Halo 5 به این بازی اضافه شد و Firefight که با نام Warzone Firefight نیز شناخته می‌شود در آینده‌ به بازی اضافه خواهد شد. در مورد Infection نیز در حال حاضر اطلاعات دیگری منتشر نشده است.

پنجمین بروز رسانی رایگانی که از زمان انتشار بازی Halo 5 در سال ۲۰۱۵برای آن ساخته شده و Ghosts of Meridian نام دارد، در هفته‌ی جاری منتشر خواهد شد. سایر بروز رسانی‌ها The Battle of Shadow and Light، Cartographer's Gift، Infinity's Armor و Hammer Storm نام دارند که در ۴ ماه متوالی از آبان تا بهمن ماه ۱۳۹۴ منتشر شده‌اند. اما روند انتشار بروز رسانی هر ماهه برای بازی Halo 5 با غیبت یک ماهه‌ در ماه مارس (اواسط اسفند تا اواسط فروردین ماه) و با انتشار بروز رسانی Ghosts of Meridian در تاریخی بین اواسط فروردین ماه تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری (ماه آپریل ۲۰۱۶) پایان خواهد یافت.

نام دو بسته‌ی الحاقی رایگانی نیز که بعد از Ghosts of Meridian منتشر خواهند شد، Memories of Reach و Hog Wild است. پیش‌تر در زومجی خواندید که فیل اسپنسر از عرضه نشدن بازی Halo 5 برای رایانه‌های شخصی گفته است و در مطلبی دیگر نیز از تاخیر یک ماهه‌ی عرضه‌ی بسته‌ی Ghosts of Meridian این بازی زیبا مطلع شدید.

|

نظر شما در مورد Infection و سایر حالت‌های این بازی زیبا چیست؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده