نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: تریلر مرموز Outlast 2 و احتمال رونمایی کامل از بازی در تاریخ ۳ اردیبهشت

بازی Outlast 2 چندی پیش تایید شد، با این حال تا امروز اطلاعات زیادی جز یک تصویر و یک تریلر کوتاه از آن منتشر نشده بود. اخیرا یک تریلر مرموز منتشر شده که بر اساس آن احتمالا بازی در تاریخ ۳ اردیبهشت به صورت کامل معرفی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

قسمت اول بازی Outlast استودیو رِد برلز آنقدر ترسناک و برای طرفداران این سبک بازی‌ها به‌یادماندنی بود که تایید ساخته شدن قسمت دوم آن خبر بسیار خوشی بود. با این حال هنوز اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده و تنها مورد یک تصویر ترسناک بود که چندی پیش نمایش داده شد. حال استودیو Red Barrels یک تریلر مرموز منتشر کرده که البته پس از طی کردن یک پروسه رمزگشایی توسط کاربران یوتیوب جزییات آن مشخص شده است! چرا که تریلر اصلی که در ادامه می‌توانید تماشا کنید، فقط یک سری صدا‌های گنگ بود که هیچ معنی خاصی نداشت:

|

با این حال پس از اینکه تریلر از آخر به اول پخش می‌شود، این صداهای گنگ تبدیل به جملات با معنی و مفهومی می‌شوند که به تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ اشاره دارد و ممکن است در این روز شاهد یک رونمایی بزرگ و اساسی از بازی باشیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

متن کامل توضیحات تریلر:

فرزندان من، شما عاشقان خدا و نگهبانان بهشت وی که تمام سال‌های زجر کشیدن‌تان به امروز و این صلح ختم شده است. صلحی که حتی در بر رومی‌های شهر پیوریتن هم حاکم شده است. در بیست و دومین روز از چهارمین ماه در شانزدهمین سال هزاره سوم، روز حسابرسی ما آغاز می‌شود. بره‌ای با چشمانی شبیه به عنکبوت گرسنه در انتظار مردم این دنیا نشسته است. چاقو‌های خود را آماده کنید که زمین تشنه خون است و ما، همانند فرشتگان، نباید به هیچ کسی رحم کنیم. خدا عاشق شما است.

قسمت «در بیست و دومین روز از چهارمین ماه در شانزدهمین سال هزاره سوم» به تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۶ (۳ اردیبهتش ۹۵) اشاره دارد و باید منتظر ماند و دید که در این تاریخ چه اتفاقی در رابطه با بازی Outlast 2 رخ می‌دهد. این بازی برای عرضه در پاییز ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما در مورد این تریلر مرموز و این جملات چیست؟

منبع: OnlySP


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده