// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: بازی Resident Evil: Umbrella Corps تا تیرماه تاخیر خورد

کپ‌کام امروز رسما با انتشار ویدیویی از بازی Resident Evil: Umbrella Corps،  از عدم انتشار بازی در تاریخ اعلام شده قبلی خبر داد. این بازی تیراندازی نسخه‌ای فرعی از مجموعه Resident Evil محسوب می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کپ‌کام، توسعه‌دهنده بازی Resident Evil: Umbrella Corps از تاخیر یک ماهه این بازی خبر داده است. با این حساب، علاقمندان باید تا تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر ۱۳۹۵) برای تجربه‌ی این بازی تیراندازی صبر کنند. این بازی ابتدا قرار اردیبهشت یا خرداد ماه عرضه شود. این شرکت همچنین با انتشار بیانیه‌ای، دلیل تغییر در انتشار بازی را فراهم آمدن فرصتی بیشتر برای توسعه‌دهندگان جهت بهینه سازی بازی برای ارائه بهترین تجربه ممکن اعلام کرده است.

علاوه بر این، کپ‌کام ویدیویی جدید را با تمرکز بر نمایش گزینه‌های گسترده‌ی شخصی‌سازی توسط بازیکنان منتشر کرده است. با توجه به ویدیو بازیکنان محتوای بسیاری را  از نماد‌ها گرفته تا سلاح و زره جهت شخصی‌سازی در دسترس خواهند داشت. شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|

بازی Umbrella Corps از ۶ بازیکن جهت حضور در حالت‌های مختلف گیم‌پلی که در گذشته معرفی شده، پشتیبانی می‌کند. این بازی همچنین دارای حالت تک‌نفره‌ای با نام The Experiment نیز خواهد بود. در این حالت بازیکن به تنهایی با ورود به نقشه باید در برابر هجوم موج‌های مختلف زامبی‌ها مقاومت کرده و زنده بماند.

بازی Umbrella Corps در تاریخ ۱ تیرماه با قیمت ۳۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی در کشور‌های شرق آسیا با نام Biohazard: Umbrella Corps شناخته می‌شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده