نویسنده: کامیار صیاد
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

بازی رومیزی Dark Souls معرفی شد؛ کابوس مرگ به دنیای واقعی می‌آید

Dark Souls، نامی آشنا که یادآور صحنه‌های مرگ دلخراش، دشمنانی سرسخت و تلاش‌های متمادی برای کشتن آنها است، حالا به دنیای سرگرمی‌های رومیزی  وارد می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی های رومیزی مثل «مونوپولی» یا «ریسک» از قدیم همراه ما بوده‌اند؛ حالا شرکت استیم‌فورجد گیمز (Steamforged Games) با انتشار اعلامیه‌ای خبر از راه‌اندازی کمپین کیک‌استارتر سرگرمی رومیزی «دارک سولز» داده است. این شرکت قبلا سابقه تامین مالی موفق بازی Guild Ball در کیک‌استارتر را دارد؛ اثری که توانست سه برابر بودجه پیش‌بینی شده را جمع‌آوری کند. استیم‌فورجد در وبسایت رسمی‌اش درباره بازی رومیزی Dark Souls توضیح داد:

ما مفتخریم که اعلام کنیم در همکاری خود با بندای نامکو، پروژه ساخت بازی رومیزی از فرانچایز محبوب Dark Souls را شروع خواهیم کرد.

به عنوان یک طرفدار Dark Souls، نمی‌توانستیم بیش از این خوشحال باشیم که شانس ساخت نسخه رومیزی این بازی به ما داده شده است. این بازی تمام ویژگی‌هایی که Dark Souls را به یک مجموعه عمیق و جذاب تبدیل کرده‌اند، در خود جای می‌دهد.

پروژه کیک‌استارتر این محصول آوریل امسال (فروردین- اردیبهشت ۹۵) شروع خواهد شد.

ماه گذشته ما شاهد معرفی یک سرگرمی رومیزی کارتی بر اساس بازی BloodBorne بودیم. این بازی کارتی به وسیله اریک لنگ (Eric Lang) و کول‌مینی‌اور‌نات (CoolMiniOrNot Games) ساخته خواهد شد. لازم به ذکر است که استودیوی فرام‌ سافتور دخالت مستقیم در ساخت این عناوین ندارد.

گفتنی است زمان زیادی تا عرضه جهانی بازی Dark Souls 3 در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) باقی نمانده است. این بازی قبلا توانسته در کشور ژاپن فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده