نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: شخصی سازی و ارتقای شخصیت در بازی Doom

نسخه بتا عمومی بازی Doom از تاریخ ۲۷ فروردین آغاز شد و حال ویدیویی جدید از این بازی منتشر شده که نحوه شخصی‌سازی و ارتقای شخصیت را در بخش چندنفره Doom نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

Doom به عنوان بنیان‌گذار سبک تیراندازی اول‌ شخص، محبوبیت زیادی در بین بازیکن‌ها دارد و همین مساله هم نسخه جدید آن را به یک بازی موردانتظار تبدیل می‌کند. این بازی که توسط اید‌ سافتور ساخته شده و انتشار آن برعهده کمپانی بتسدا است، در تاریخ ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه بتای عمومی بخش چند‌نفره Doom از تاریخ ۲۷ فروردین شروع شده و همین امر بهانه‌ای است تا ویدیو‌های مختلفی از بازی منتشر شوند که در یکی از آن‌ها، شاهد نحوه شخصی‌سازی و ارتقا شخصیت در بازی هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

|

پس از شرکت در نبرد‌های چندنفره بازی، بازیکن امتیاز تجربه‌ دریافت می‌کند و بر اساس آن می‌تواند شخصیت خود را ارتقا خواهد؛ همچنین ممکن است جوایزی از سلاح‌های جدید گرفته تا متلک‌ها و رنگ‌های متنوع برای شخصی‌سازی زره هم نصیب شما شوند. علاوه بر این، در ویدیو شاهد هستیم که امکان شخصی‌سازی سلاح با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیز وجود دارد؛ البته در این مورد باید از گزینه‌های موجود یکی را انتخاب کنید و نمی‌توانید کاملا به سلیقه خود ظاهر سلاح را تغییر دهید، ولی همین مورد هم برای تمایز شما و تجهیزات‌تان از دشمنان دیگر کافی خواهد بود.

مطلب مرتبط

  • رده‌بندی سنی Doom به خشونت بسیار بالای بازی اشاره دارد

علاوه بر این موارد ظاهری، آیتم‌هایی هم با نام ماژول هک در بازی وجود دارند که یک‌بارمصرف هستند و از آن‌ها برای ارتقا موقت شخصیت خود در یک مبارزه استفاده می‌کنید؛ به این ترتیب، مواردی مثل میزان سلامتی دشمنان، زمان ظاهر شدن مجدد آن‌ها یا جای آیتم‌های روی نقشه به شما نشان داده می‌شود.

نظر شما در مورد این ویژگی‌های بازی Doom و همچنین تریلری که تماشا کردید چیست؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده