نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

جوایز نسخه بتای بازی Gears of War 4 مشخص شدند

استودیوی بازی‌سازی The Coalition به تازگی جوایزی را که با بازی کردن نسخه بتای Gears of War 4 نصیب بازیکن‌ها خواهد شد، مشخص کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

نسخه بتای بخش چندنفره بازی Gears of War 4 به زودی آغاز می‌شود. استودیوی کوالیشن اعلام کرد بازیکنانی که در این بتا شرکت کنند و به سطح ۲۰ برسند، جوایزی دریافت خواهند کرد. این جوایز شامل پوسته‌هایی با حال و هوای قدیمی برای شخصیت «کیت» و همچنین اسلحه‌های «لنسر» و «پیستول» هستند. دیگر جوایز نسخه بتای بازی عبارتند از یک نشان قدیمی برای کیت و یک کارت هدیه که امتیاز تجربه شما را در یک مسابقه دو برابر می‌کند تا بتوانید سطح شخصیت خود را سریع‌تر ارتقا دهید. در تصویر زیر می‌توانید تمام جوایزی را که به شرکت‌کنندگان نسخه بتای Gears of War 4 تعلق می‌گیرد مشاهده کنید.

Gears of War 4 Beta

افرادی که بازی Gears of War: Ultimate Edition را برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تجربه کرده‌اند، می‌توانند بتای بخش چندنفره بازی ‌Gears of War 4 را در روز ۳۰ فروردین (فردا) بازی کنند؛ ضمن اینکه در روز ۵ اردیبهشت بتای بازی برای عموم گیمرها در دسترس خواهد بود.

نسخه کامل بازی Gears of War 4 روز ۲۰ مهر سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود.

منبع: Attack of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده