// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

استودیوی سازنده Castlevania بازی چند نفره Raiders of the Broken Planet را معرفی کرد

تازه‌ترین خبر در مورد استودیو مرکوری استیم، سازنده‌ی سری Castlevania، اینکه این استودیو به تازگی پرده از بازی چند نفره‌ی جدید خود با نام Raiders of the Broken Planet برداشته و آن را فوق‌العاده می‌داند. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

در ابتدای ماه فروردین تصاویری از بازی جدید استودیو مرکوری استیم به نمایش درآمد که هنوز نام مشخصی نداشت، حال این کمپانی اسپانیایی بازی چند نفره‌ی Raiders of the Broken Planet را رسما معرفی کرد و در حساب فیس‌بوک خود از آن با لفظ "یک بازی فوق‌العاده‌ی چند نفره‌ی نامتقارن" یاد کرد!  عکس‌های رسمی که از این بازی منتشر شده را می‌توانید در زیر ببینید. در عکس اول تصویر شخصی در حال سیگار کشیدن را می‌بینید که در حال ضربه زدن است و به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌های اصلی بازی باشد. در پشت سر این شخص که اسلحه‌ای بر دوش دارد و ظاهرا علاقه‌ای نیز به پوشیدن تی‌شرت ندارد، فردی دیگر را می‌بینید که مشخص نیست دوست است یا دشمن! در دوردست نیز وسیله‌ی پرنده‌‌ای شبیه به یک هلیکوپتر به چشم می‌خورد و البته همه‌ی این جزییات در یک محیط خشن و صخره مانند واقع شده‌اند.

همچنین Mercury Steam طرفداران را دعوت کرده که در صورت تمایل از وب‌سایت این کمپانی بازدید کرده و از جدیدترین اطلاعات و جزییات این بازی مطلع شوند. اگرچه هنوز جزییاتی از این بازی مانند تاریخ انتشار و اینکه برای چه کنسول‌هایی قرار است منتشر شود اعلام نشده، اما همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، در دی ماه ۱۳۹۲ و طی بازدیدی که دیو کاکس، از تولید کنندگان کمپانی کونامی، از این استودیوی اسپانیایی داشت، از مرتبط نبودن این بازی با سری Castlevania گفته و همچنین اعلام کرد که این بازی جدید برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، منتشر خواهد شد و خبری از نسخه مخصوص Wii U نخواهد بود. البته باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های وی صحت خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا می‌توانید حدس و گمانی در مورد سبک و حال و هوای آن بزنید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منابع: PsSite | GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده