// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

زوم‌کست: تحلیل و بررسی قسمت آخر فصل شش سریال The Walking Dead

در اولین قسمت زوم‌کست فیلم و سریال زومجی، سراغ یکی از بحث‌برانگیزترین اتفاقات این روزهای دنیای تلویزیون می‌رویم: قسمت آخر فصل ششم سریال «مردگان متحرک». همراه زومجی باشید.

توجه: این متن و ویدیو داستان سریال را فاش می‌کند.

فصل ششم سریال «مردگان متحرک» با راهپیمایی واکرها در جاده‌های آخرالزمان، حمله‌ی گرگ‌ها به الکساندریا و سرزدن به گذشته‌ی مورگان طوفانی و احساسی آغاز شد، اما در ادامه اتفاقاتی افتاد که ما را با برخی از ضعیف‌ترین تصمیمات و اپیزودهای تاریخ سریال روبه‌رو کرد. از ماجرای مرگ قلابی گلن گرفته تا اپیزود افتتاحیه نیمه‌ی دوم فصل که تماشاگران را به دو گروه مخالف و موافق تقسیم کرد.

همه‌چیز باز دوباره با پیدا شدن سروکله‌ی جامعه‌ی هیلتاپ و عیسی بهتر شد و در یکی از بهترین اپیزودهای سریال، ریک و تیمش به پایگاه نیگانی‌ها حمله کردند. اما بعد از این، «مردگان متحرک» که همیشه به این پا/اون پا کردن معروف بوده بیشتر از گذشته جلوی حرکت داستان را گرفت. چرا؟ چون قرار بود نیگان در سکانس نهایی اپیزود آخر از راه برسد و باید دو-سه اپیزود را همین‌طوری با دیدن کارهای عجیب‌و‌غریب کاراکترها می‌گذراندیم. اپیزود نهایی از راه رسید و بعد از کش دادن ۵۰ دقیقه‌ی دیگر، نیگان را به‌طرز فوق‌العاد‌ه‌ای معرفی کرد. اما سازندگان با عدم فاش کردن هویت اولین مقتول نیگان انتظار شش ماهه‌ی ما را با یک ضدحالِ خردکننده جواب دادند. خب، حالا در زوم‌کستی که با محوریت این موضوع تهیه کرده‌ایم، سعی می‌کنیم به این سوال جواب بدهیم که آیا آن فینال تجربه‌ی فصل ششم را خراب کرد؟

| | دانلود از  شاتلند

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده