نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

یک بازی فرعی از سری Pokemon برای اندروید منتشر ‌شد

تقریبا ۱۸ ماه پس از انتشار نسخه iOS بازی فرعی مجموعه «پوکمون» به نام Camp Pokemon، این بازی هم‌اکنون برای سیستم عامل اندروید نیز در دسترس است. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی Camp Pokemon که به صورت رایگان عرضه شده، روی مخاطبان کودک تمرکز دارد و آن‌ها را در سفری مجازی به دنیای پوکمون‌ها همراهی می‌کند، جایی که آن‌ها می‌توانند در انواع و اقسام فعالیت‌های مربوط به پوکمون‌ها شرکت کنند و با پیشرفت در این مسیر، به یک تربیت‌کننده حرفه‌ای پوکمون تبدیل شوند.

برخی از مأموریت‌های بازی Camp Pokemon شامل بازی‌های کوچک‌تری درباره یافتن پوکمون‌ها در محیط‌های مختلف هستند، که این امر معمولا از طریق تکنیک پرتاب Poke Ball برای گرفتن پوکمون‌ها انجام می‌شود. بازیکنان در این بازی، همچنین درباره‌ی زنجیره‌ی تکاملی پوکمون‌ها مطالبی می‌آموزند و کمی هم با تفاوت‌ها و شباهت‌های آنها آشنا می‌شوند.

 

با کامل کردن مأموریت‌های بازی، بازیکنان امتیازاتی به نام Pokemon Pins دریافت می‌کنند که می‌توانند از آن‌ها به همراه دیگر پاداش‌های بازی برای بازگشایی سطوح مشکل‌تری از مأموریت‌ها استفاده کنند. در بازی Camp Pokemon همچنین اتاقک‌های عکاسی مجازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند وارد ‌آن شوند و سپس به کمک دوربین گوشی از خودشان عکس بگیرند. آن‌ها می‌توانند این تصاویر گرفته‌ شده را با استیکرهای پوکمون که از طریق پیشرفت در بازی به دست آورده‌اند، تزیین کنند.

شما می‌توانید نسخه اندروید بازی را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید. هنوز از عرضه نسخه‌ ویندوزفون صحبتی به میان نیامده است. Camp Pokemon هم‌اکنون آخرین بازی از دنیای پوکمون است که برای گوشی‌های موبایل در دسترس قرار گرفته؛ در گذشته بازی‌ها و نرم‌افزار‌های Pokemon TV و Pokemon TCG Online و Pokemon Shuffle و Pokedex برای پلتفرم موبایل عرضه شده بودند؛ ضمن اینکه یکی از موردانتظارترین بازی‌های این مجموعه یعنی Pokemon Go در آینده‌ برای iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

به نظر شما آیا بازی Camp Pokemon‌ مورد استقبال کاربران اندروید قرار خواهد گرفت؟

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده