نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

تصاویری جدید از نسخه آلفای بازی Escape from Tarkov منتشر شدند

استودیوی بازی‌سازی بتل‌استیت گیمز (Battlestate Games) تصاویری بسیار زیبا از نسخه آلفای بازی در حال توسعه خود یعنی Escape from Tarkov منتشر کرد. برای تماشای این تصاویر با زومجی همراه باشید.

بازی Escape From Tarkov یک تیراندازی اول شخص و چندنفره آنلاین کلان (MMO) است که به وسیله استودیوی روسی بتل‌استیت با موتور بازی‌سازی یونیتی در دست ساخت قرار دارد. امروز این استودیو تصاویر بسیار زیبا و جدیدی از نسخه آلفای این بازی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

همان طور که می‌بینید، تصاویر منتشر شده از Escape From Tarkov بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و محیط‌ها و اسلحه‌های مختلف بازی را نشان می‌دهند. بر اساس توضیحات سازندگان بازی، این تصاویر مربوط به نسخه آلفای بازی هستند؛ یعنی Escape From Tarkov مراحل اولیه ساخت را سپری می‌کند و هنوز جا برای پیشرفت دارد.

Escape from Tarkov که حال و هوایی شبیه بازی‌های مجموعه Stalker دارد، از عناصر نقش‌آفرینی در گیم‌پلی‌اش بهره می‌برد. در بخش چندنفره بازی ۱۶ بازیکن می‌توانند به صورت هم‌زمان به رقابت بپردازند، ضمن اینکه سازندگان وعده یک بخش داستانی قوی را هم برای Escape from Tarkov داده‌اند. استودیوی ‌بتل‌استیت هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نکرده است، اما این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک منتشر خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده