نویسنده: میثم سبحانی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

احتمالا آلدن ارنریچ در فیلم هان سولو نقش این شخصیت را ایفا می‌کند

طبق گزارشات منتشر شده، آلدن ارنریچ، بازیگر فیلم‌های «یاسمن پژمرده» (Blue Jasmine) و «سلام بر سزار» (Hail Caesar) نزدیک‌ترین گزینه به نقش «هان سولو» در پیش‌درآمد آتی «جنگ ستارگان» است. داستان این فیلم درباره دوران جوانی این قاچاقچی دغل‌باز است.

هان سولو یکی از شخصیت‌های داستانی اصلی در مجموعه حماسی و تخیلی Star Wars جورج لوکاس است. نقش او را در سه‌گانه قدیمی سری، هریسون فورد بازی می‌کرد. هان سولو در اپیزود چهارم مجموعه، نخستین بار به عنوان یک قاچاقچی دغل‌باز حضور پیدا کرد که شخصیتی به نام «چوباکا» نیز او را همراهی می‌کرد. احتمالا در فیلم آینده‌‌ی جنگ ستارگان که به طور اختصاصی به شخصیت هان سولو می‌پردازد، آلدن ارنریچ نقش این شخصیت‌ را بر عهده خواهد داشت.

© Copyright 2012 CorbisCorporation

بر اساس گزارش ,وبسایت Deadline، ظاهراً این خبر به نقل از منابع معتبر داخلی و پس از اجرای شگفت‌انگیز ارنریچ در آزمون بازیگری این فیلم منتشر شده است. از قرار معلوم ارنریچ برای تصاحب این نقش با بازیگرانی چون تارون ایگرتون و جک رینر رقابت می‌کند، اما نسبت به آنها شانس بسیار بیشتری برای حضور در فیلم هان سولو دارد.

فیلم Han Solo بخشی از مجموعه فرعی جنگ ستارگان است که با فیلم Rogue One آغاز می‌شود. Han Solo به وسیله فیل لرد و کریس میلر، کارگردانان فیلم‌های LEGO Movie  و 21Jump Street  کارگردانی خواهد شد. با وجود اینکه جزئیات بسیار کمی از داستان این فیلم رسانه‌ای شده است اما تا به اینجای کار دو نکته را درباره آن می‌دانیم: نخست اینکه هان سولو را در سنین جوانی خواهیم دید و دوم اینکه شخصیت چوباکا هم در فیلم حضور دارد. فیلم Han Solo برای اکران در ۴ خرداد ۱۳۹۷ برنامه ریزی شده است.

نظر شما چیست؟ آیا آلدن ارنریچ را گزینه مناسبی برای ایفای نقش هان سولوی جوان می‌دانید؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده