نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۸

تماشا کنید: رونمایی از تاریخ عرضه Mafia 3 با انتشار تریلر جدید

پیش‌تر در خبری اعلام کردیم که قرار است امروز تریلر جدیدی از بازی Mafia 3 منتشر شود و حال این تریلر پخش شده و تاریخ انتشار دقیق بازی را هم اعلام کرده است که بر اساس آن مهر ماه قادر به تجربه بازی خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی تو‌کی گیمز، چندی پیش اعلام کرده بود که در تاریخ ۳۱ فررودین (امروز) قرار است اطلاعات جدیدی از بازی موردانتظار مافیا ۳ ارائه دهد و حال همزمان با انتشار تریلر وعده داده شده این بازی، شاهد رونمایی از تاریخ انتشار این بازی جهان‌باز نیز هستیم؛ بر این اساس، محصول جدید استودیو هنگر ۱۳، در تاریخ ۱۶ مهر (۷ اکتبر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. 2K Games همچنین جزییاتی هم در مورد جوایز پیش‌خرید و نسخه‌های مختلف بازی ارائه کرده است.

تمامی افرادی که Mafia 3 را پیش‌خرید کنند، محتویات مخصوصی دریافت خواهد کرد که سازندگان آن را «Family Kick-Back» نامیده‌اند؛ این محتویات شامل سه سلاح و ماشین انحصاری خواهد بود که ظاهری نظامی خواهند داشت و هنوز جزییات بیشتری از آن‌ها ارائه نشده است. به‌علاوه، کمپانی تو‌کی گیمز، در کنار نسخه معمولی بازی دو نسخه دیلاکس (Deluxe) و کالکتور (Collector) بازی را هم به ترتیب با قیمت ۸۰ و ۱۵۰ دلار عرضه خواهد کرد.

نسخه دیلاکس علاوه بر خود بازی، شامل Season Pass آن نیز خواهد بود و نسخه کالکتور علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، برخی آیتم‌های فیزیکی هم خواهد داشت که شامل موسیقی‌های بازی با کیفیت صفحه گرامافون، کتابچه هنری، پوستر‌هایی از این اثر و تعدادی آیتم معرفی‌نشده دیگر می‌شوند.

در مافیا ۳ گیمر در نقش لینکولن کِلی، قرار می‌گیرد که یک فرد دورگه است که به عنوان یک یتیم بزرگ شده و پس از حضور در جنگ ویتنام، حال در شهر نیو اورلئان حضور دارد. سازندگان اعلام کرده‌اند که مشکلات افراد سیاه‌پوست در دهه ۷۰ میلادی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های داستان بازی خواهد بود.

در پایان می‌توانید تریلر جدید این اثر را تماشا کنید:

|

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده